Oszlała dioda od immo
Moderator: Moderatorzy
Oszlała dioda od immo
Oszalała i właściwie robi co chce. Nie włącza się w czasie jazdy. ale wtedy, kiedy powinna się zapalać, też często nie działa. Więc nie mruga po przekręceniu kluczyka, kiedy nie załapie immo (mam dwa kluczyki, jeden z czipem, jeden bez), nie zapala się światłem ciągłym, po wykryciu czipa. A czasem nie mruga przed wykryciem immo, a zapali się światłem ciągłym po jego wykryciu. Albo sobie błyśnie po zdekodowaniu kluczyka. A czasem działa całkiem poprawnie. Po prostu żyje własnym życiem. I w tym przypadku nie mam za cholerę pomysłu, co to może być. Do tej pory: sprawdzona płytka i kostka w module zegarka, sprawdzone przewody w okolicy zegarka, w międzyczasie zrobiona skrzynka bezpieczników. Szarpałem przewodami, kiwałem wtyczkami, plułem prze lewe ramie i zamówiłem przeganianie złego u miejscowego szamana. Niestety nie pomogło i dioda nadal żyje własnym życiem.
Potrzebna jakaś rada, bo mi brakło pomysłów lub fragment instalacji samochodu z obwodem sygnalizacji immibilizera i opis przebiegu tej wiązki przez auto.
Potrzebna jakaś rada, bo mi brakło pomysłów lub fragment instalacji samochodu z obwodem sygnalizacji immibilizera i opis przebiegu tej wiązki przez auto.
puknij ją Młotkiem moze pomorze[ żartuje]
Mozę juz jej żywot się skończyła i czas na nowy
szukaj na allegro lub na szrocie od innego auta przelozysz wszystko i Oki będzie
Mozę juz jej żywot się skończyła i czas na nowy
szukaj na allegro lub na szrocie od innego auta przelozysz wszystko i Oki będzie
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ja bym się baczniej przyjżał samej stacyjce i jej kostce.
chociaż wg. schematu , to dużo punktów ma wpływ na to.
Oto kawałek schematu i cały schemat
chociaż wg. schematu , to dużo punktów ma wpływ na to.
Oto kawałek schematu i cały schemat
- Załączniki
-
- zabezpieczenie 1.JPG (102.49 KiB) Przejrzano 3842 razy
-
- Zabezpieczenie.JPG (96.08 KiB) Przejrzano 3842 razy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Dzięki Jamszoł!
Ten dolny rysunek, to już połowa sukcesu. Jeszcze jakbyś mi mógł podrzucić tego, co znajduje się po drugiej stronie przewodu niebieskiego, który ma zworę w skrzynce bezpieczników (pierwsza z lewej - to przejście wiązki poprzez skrzynkę bezpieczników - wewnątrz jest zwora, która łączy wiązkę przychodzącą z wychodzącą). Podejrzewam, że idzie to do komputera, ale jakbyś mi podrzucił, to nie musiałbym szukać. I pytanie dodatkowe: masz może opis, które to są wtyczki? Wiem, leniwy jestem
Ten dolny rysunek, to już połowa sukcesu. Jeszcze jakbyś mi mógł podrzucić tego, co znajduje się po drugiej stronie przewodu niebieskiego, który ma zworę w skrzynce bezpieczników (pierwsza z lewej - to przejście wiązki poprzez skrzynkę bezpieczników - wewnątrz jest zwora, która łączy wiązkę przychodzącą z wychodzącą). Podejrzewam, że idzie to do komputera, ale jakbyś mi podrzucił, to nie musiałbym szukać. I pytanie dodatkowe: masz może opis, które to są wtyczki? Wiem, leniwy jestem

- kupiec
- Posty: 12912
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Blazey a próbowałeś odpalać z kluczyka bez immo? ciekawi mnie to bo kolega kiedyś podobny problem i jak "głupiała" kontrolak to mógl odpalać normalnym kluczykiem czyli wynikało z tego że immo przestawało spełniać swoje zadanie.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty