
Yeżu - napewno twoje spostrzeżenie na odmę jest wartościowe, bo wiadomo na co jeszcze zwrócić uwagę LIVE.
Ja sie nie napalam na kupno, jak sie trafi coś godnego uwagi to wtedy kupię.
Jak macie nadmiar testosteronu to poróbcie pompki



Moderator: Moderatorzy
EDIS był sprawnyyezozwierz pisze:Nasz klubowy kolegi Kazik. Gadałem z nim dłuuugo przez telefon bo przymierzałem się do zakupu - miał problem z zapłonem, pewnego dnia poprostu nie zapalił. Miałem podejrzenia co do winowajcy ale daleko było żeby jechać i ryzykować.. Trochę żałuję ale cóż. Winny byl edis
kazik pisze:a kupił go młody chłopak więc nie wiem co on teraz z nim robił
..albo naprawić bo pewnie by teraz w hucie był. Przypominam że nie jeżdziłyezozwierz pisze:Pytanie ile zdążył chłopaczek zepsuć od listopada..
edis był sprawny Ale kase włożona w cześci, mechaników i elektryków to niezły wmół bo u nas takich elektryków co wiązke recznie skrecają i odwrotnie sondy potrafią podpiąć to sie popudrakami nazywa Były tam jeszcze cofniete piny na kostkach i inne dziwne rzeczykazik pisze:teraz to mnie boli bo włożyłem w niego ponad 6000 zł plus kupno 5000 zł a żeby był mało koszt naprawy by wyszedł max 500zł nowy EDIS
..a mechanik ktory robiąc remont tzw generalny Zamiast uszczelki wydechu (34 zł erling) wycina coś z blachy i na silikon lepi a sruby przykręca tam tylko gdzie łatwy dostęp to też papudrak Wole nie myślec co tam w środku jestyezozwierz pisze:silnik młodszy od budy, po generalnym remoncie, oferuje bardzo dobre osiągi
A ich wlasciele (escortow) to totalne złotówy(albo bieda albo skapi)KuRowSKi pisze:I dla tego większość Escortów wygląda jak trupy i się psuje, bo są robione na garażach przez debili co się mineli z powołaniem!