Spalanie na postoju
Moderator: Moderatorzy
Spalanie na postoju
Ile spali podczas godziny postoju mój escort 1.6 16V 93 r?
- Yagr
- Posty: 14628
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
pytaj jamszoła, zmajstrował sobie komputerek spalania w swojej torpedzie i ma wskazania również na postoju, silnik ten samRadektg pisze:Ile spali podczas godziny postoju mój escort 1.6 16V 93 r?

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Silnik zimny , tuż po odpaleniu 1250 obrotów i 5l/h
Pomału - na zmianę zchodzą obroty (trochę) a potem zurzycie paliwa i tak na przemian .
Jak się coś komputrowi nie spodoba , to najpierw podwyrzsza spalanie a potem obroty.
Na rozgrzanym silniku spalanie wacha się od 1l/h do nawet 0,8l/h
Dodam jeszcze tak :
Spalanie 1l/h - przełączam w tym momencie na gaz 1,1l/h
Następnie 1l/h(bena) załączam światła 1,15l/h
Następnie 1l/h załączam dmuchawę - I bieg - 1,05l/h - II bieg - 1,1l/h - III bieg - 1,19l/h
Następnie 1l/h załączam radio na ful - 1,05l/h
Następnie 1l/h załączam klimę - 1,8l/h
Następnie 1l/h załączam wszystko 2l/h a jak się załączy wentylator przy chłodnicy to 2,4l/h
Pomału - na zmianę zchodzą obroty (trochę) a potem zurzycie paliwa i tak na przemian .
Jak się coś komputrowi nie spodoba , to najpierw podwyrzsza spalanie a potem obroty.
Na rozgrzanym silniku spalanie wacha się od 1l/h do nawet 0,8l/h
Dodam jeszcze tak :
Spalanie 1l/h - przełączam w tym momencie na gaz 1,1l/h
Następnie 1l/h(bena) załączam światła 1,15l/h
Następnie 1l/h załączam dmuchawę - I bieg - 1,05l/h - II bieg - 1,1l/h - III bieg - 1,19l/h
Następnie 1l/h załączam radio na ful - 1,05l/h
Następnie 1l/h załączam klimę - 1,8l/h
Następnie 1l/h załączam wszystko 2l/h a jak się załączy wentylator przy chłodnicy to 2,4l/h
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
A ja jeszcze dodam ciekawostkę z dawnych czasów - kiedyś w Omedze V6 padł mi aku i nie mogłem go w nocy zgasić w trasie w niemczech w drodze do domu 
Więc niestety albo i stety (bo było zimno, a tak grzał) zostawiłem silnik włączony na noc. Na dobrą sprawę było to daaaawno i teraz wiem, że pewnie trochę to było głupie, ale nad ranem nie zauważyłem zmiany we wskaźniku paliwa


Więc niestety albo i stety (bo było zimno, a tak grzał) zostawiłem silnik włączony na noc. Na dobrą sprawę było to daaaawno i teraz wiem, że pewnie trochę to było głupie, ale nad ranem nie zauważyłem zmiany we wskaźniku paliwa


- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Dodam jeszcze jedno - jazda na I biegu - strzał w pedał gazu i przy ok 30km/h i ciągłym przyspieszaniu (pedał w podłodze) zurzycie paliwa 50 - 55 l/100km 
Pod linkiem macie nagranie - na postoju prawie ciepły silnik , przelicznik jak widać na godzinę
http://www.youtube.com/watch?v=JjPY3zqF0aY

Pod linkiem macie nagranie - na postoju prawie ciepły silnik , przelicznik jak widać na godzinę
http://www.youtube.com/watch?v=JjPY3zqF0aY
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]