[MK6][MK7] czy przekładnia kierownicza będzie pasowała?

Moderator: Moderatorzy

PawełC

[MK6][MK7] czy przekładnia kierownicza będzie pasowała?

Post autor: PawełC »

Czy do mojego Essiego będzie pasowała przekładnia z modelu 1994 z 1.6 16V z wspomaganiem?

I czy regeneracja takiej przekładni jest droga?
mejo__adamus

Post autor: mejo__adamus »

widzę że poszło tobie to co mi.... To powiem tylko tyle trzymaj się za kieszeń ziomuś :/
nie mam pojęcia czy w ogóle można przekładnie zregenerować... Ja dałem 500zł za używaną + robocizna.
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

zasada jest prosta są dwa rodzaje przkeladnii ze wspomaganiem, chodzi o sposób mocowania przewodów w maglownicy, są na przewody wciskane i na przewody wkręcane, tym przede wszystkim trzeba sie kierować.
ja dałem 500zł za przekładnie po regeneracji, wymiana we własnym zakresie
PawełC

Post autor: PawełC »

No wlasnie, zaczela tryskac plynem do wspomagania na wszystkie mozliwe strony. Czyli rocznik nie ma znaczenia, i z Mk6 bedzie pasowala, o ilema wspomaganie?
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

musisz zobaczyć jakie przeowdy ma Twoja przekladnia i jakie ma przekladnia dawcy

poczytaj tu http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... maglownica
PawełC

Post autor: PawełC »

lordpablo pisze:musisz zobaczyć jakie przeowdy ma Twoja przekladnia i jakie ma przekladnia dawcy

poczytaj tu http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... maglownica
Dzięki wielkie, wyczytałem tam też, że mimo wszystko MK6 nie będzie pasowała, nawet ze wspomaganiem do MK7 - zgadza się?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

lordpablo pisze:nie mam pojęcia czy w ogóle można przekładnie zregenerować.
Można w Ostrowie Wlkp. regenerują - ale się nie opłaca - sam komplet uszczelniaczy kosztuje 200 zł a ja dałem za używaną 200 z miesięczną gwarancją rozruchu.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23601
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

nie oplaca sie regenerowac, ja za swoja do mk7 dalem 150zl z gwarancja ze dzialac bedzie :) Chodzi do tej pory idealnie w Escorcie Vanie. A co do rodzajow, to pytalem sie sprzedawcow tych co wiedzieli i jest roznica miedzy mk6 i mk7 nie tylko ewentualnym mocowaniem przewodow doprowadzajacych cisnienie,ale rowniez rozni sie mocowaniem do kolumny kierowniczej,bo wersja mk5 i mk6 ma inna kolumne kierownicza (mniej bezpieczna w razie wypadku)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Ja bym wolał regenerowaną.
Mam coraz mniejsze przekonanie co do używanych rzeczy. Nigdy nie wiesz na co trafisz, a możesz się nerwicy nabawić.
PawełC

Post autor: PawełC »

Też bym prawdopodobnie wolał regenerowaną, ponieważ auto z założenia ma służyć jeszcze przez parę latek, ale koszty jednak są na prawdę duże, i może lepiej dwa razy nawet wymienić na używkę..?
Koyot

Post autor: Koyot »

Ja swoją regenerowałem zaraz po zakupie auta trzy lata temu kosztowało mnie to z robocizną 400 zł. Jak na razie jest bez problemów. Podobnie jak pisał deathrider_85 bałem się wchodzić w używki.
PawełC

Post autor: PawełC »

Koyot pisze:Ja swoją regenerowałem zaraz po zakupie auta trzy lata temu kosztowało mnie to z robocizną 400 zł. Jak na razie jest bez problemów. Podobnie jak pisał deathrider_85 bałem się wchodzić w używki.
450,- to dosyć mało, duża też robieżność w podanych cenach, dlatego najpewniej będzie jak się porozglądam po cenach w poniedziałek..
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23601
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

u mnie za regeneracje chcieli minimum 550zl + 200-250 za wymiane, MASAKRA, dlatego kupilem uzywke,za wymiane u znajomego ok 100zl dalem i komplet z przesylka 270zl, dziala bez zarzutu ! szkoda kasy wg mnie
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Nie wiem czy tu by nie znalazł - nie przeglądałem wszystkich części http://www.allegro.pl/sklep/6027546_spr ... ory=101914
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
PawełC

Post autor: PawełC »

Jamszoł pisze:Nie wiem czy tu by nie znalazł - nie przeglądałem wszystkich części http://www.allegro.pl/sklep/6027546_spr ... ory=101914
Dzięki, prawdopodobnie mimo wszystko jeśli przyjdzie mi kupować, to kupię lokalnie, nie lubię kupować części, tym bardziej używanych na odległość ;)
ODPOWIEDZ