Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Moderator: Moderatorzy

roquo

Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Post autor: roquo »

Mam problem a mianowicie chodzi o to że silnik na wolnych obrotach nierówno pracuje,ma bardzo duże wibracje,gdy dodam gazu to jakby lepiej ale zaczyna klekotać jak diesel :cry:
To że klekocze to znajomy mówił że to popychacze.Dodam też że jak odłącze przewód na 3 świecy to niema żadnej reakcji silnik nawet z obrotów nie zchodzi(nowe świece i kable).
I przy okazji jak sprawdzic który popychacz jest do wymiany?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

roquo pisze:I przy okazji jak sprawdzic który popychacz jest do wymiany?
organo - leptycznie

Co do obrotów i trzęsiawki - to jedno z drugim może być powiązane.
Gdy przepływka źle pracuje , tez trzęsie , gdy jest któryś zawór podpalony , też trzęsie.
Może być wiele przyczyn.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

roquo pisze:gdy dodam gazu to jakby lepiej ale zaczyna klekotać jak diesel
Kiedyś głowę dał bym sobie uciąć, że to wina zaworów, dopóki sam się nie przekonałem,że identyczny dźwięk daje popsute łożysko od pompy wody.Test z trzonkiem od miotły może pomóc to zlokalizować.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2009, 20:49 przez darcun4, łącznie zmieniany 2 razy.
roquo

Post autor: roquo »

stukot słychać wyraźnie pod pokrywą zaworów gdzieś przy 3 tyś\obr.i zastanawia mnie dlaczego nie pali na jeden cylinder,no i jak sprawdzic te popychacze aaa
ODPOWIEDZ