pompa paliwa + rura tankująca :D ?? Proszę o poradę :)+

Moderator: Moderatorzy

Muminek

pompa paliwa + rura tankująca :D ?? Proszę o poradę :)+

Post autor: Muminek »

Witam :D

1. Padła mi pompa paliwa :) Znalazlem cos takiego jak to:
http://www.allegro.pl/item533207137_pom ... _nowa.html

powinno byc ok ;p wyglada nieźle;p

2. Wlew paliwa (ta rura) jest pęknięta przy lączeniu z bakiem... (tak to wyglada ze z tamtąd paliwo ucieka...) i musze kupić nową :) Czy do kombiaka i normalnego essiego to jest to samo ? Bo musze to znalesc gdzies na allegro zeby nie bylo przypalu ze cos potem nie bedzie pasowac :D

Proszę o wsparcie i dobre słowo ;p


Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

1. niestety nigdzie w aukcji nie pisze kto to produkuje a z zewnątrz to wszystkie ładnie wyglądają.... Ja to bym ci polecił pompę Walbro ale wiem że są droższe nawet od oryginałów Boscha... niestety :( i z tego względu mało ich na allergio
2. już wiem że inne są rury essach z klapką i bez klapki ale jak jest w kombi??
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Muminek

Post autor: Muminek »

1. jakos mi szkoda ladowac kase w pompe paliwa jak jezdze an LPG
2. a ja nie wiem czy mam z klapką czy bez ;D Mam wlew paliwa na kluczyk :D


aaaa i czy trzeba demontowac zbiornik paliwa zeby zmienic pompke ? Czy moze lepiej kątówką dziure pod siedzeniem powiekszyc :D:D:D


jeszcze mi sie cos przypomnialo :) Na benzynie od 4,5k obrotów gzdzies do 5,5k silnik dostawał zadyszki... zwalniał... czy jest to wina pompy paliwa ? Czy czegos innego :D ?? NA LPG caly zakres obrotów bez problemu :) Instalacja gazu jakas zwykła nie na bezposrednim wtrysku.
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12915
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Muminek pisze:Czy moze lepiej kątówką dziure pod siedzeniem powiekszyc :D
no to więcej na forum się nie pojawisz :mrgreen: i nigdzie się nie pojawisz jak będziesz bak kątówką przecinał.
masz klapke ( jeżeli rocznik w profilu jest poprawny) to szukaj do wlewu z klapką a czy pasuje do kombi i pozostałych to jak pytałem kiedyś to gość w sklepie powiedział że to jest to samo. tylko jest różnica z klapką i bez.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Muminek

Post autor: Muminek »

eee ja nie chce baku przecinac :P Tylko dojście do pompy paliwa chce zrobic od góry :D
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Muminek pisze:silnik dostawał zadyszki... zwalniał... czy jest to wina pompy paliwa ?
raczej pompy lub zabitego filtra paliwa. moze byc jeszcze wina nieprawidlowego cisnienia na listwie wtryskowej, ale to raczej maloprawdopodobne

a zamiast kątówką przy paku majstrować to lepiej nożyce do blachy weż i powiększ otwór pod fotelem - będzie bezpieczniej :D nie wysadzisz sie w powietrze
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Muminek pisze:Tylko dojście do pompy paliwa chce zrobic od góry :D
Da się, ktoś już tak robił na forum, nie pamiętam kto, poszukaj....
Muminek pisze:Instalacja gazu jakas zwykła nie na bezposrednim wtrysku.
masz na myśli chyba instalację II generacji a brak instalacji sekwencyjnej (instalacje z bezpośrednim wtryskiem gazu to Hi tech, u nas jeszcze takich nie montują i pewnie jeszcze długo nie będą :)
2. a ja nie wiem czy mam z klapką czy bez ;D Mam wlew paliwa na kluczyk :D
Stary, nie wiesz czy masz korek zasłonięty klapką czy na wierzchu??
Muminek pisze:jakos mi szkoda ladowac kase w pompe paliwa jak jezdze an LPG
w pełni cię rozumiem ale taką pompę docenia się gdy trzeba odpalić auto na benie :) Zapytaj gościa z aukcji kto to produkuje może coś się dowiemy ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12915
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

cidzej pisze:zabitego filtra paliwa
i myślę że to będzie to. jak po wymianie filtr paliwa objawy nie przejdą to stawiam piwo :grin:
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Yagr pisze:Da się, ktoś już tak robił na forum, nie pamiętam kto, poszukaj....
ja mailem wyciety kwadrat blachy pod dupskiem z tylu :D pompe mozna bylo wymienic na trasie w 5 minut :D
Muminek

Post autor: Muminek »

haha i stawiasz piwko :D:D Filtr wymieniłem jak jeszcze pompa działała i nie przyniosło to znacznej poprawy :D:D:D


U mnie korek jest zasłonięty klapką :) Otwieram klapke, wyciagam korek i leje PB :]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Muminek pisze:U mnie korek jest zasłonięty klapką :) Otwieram klapke, wyciagam korek i leje PB :]
więc taką rurę musisz sobie znaleźć i nie daj sobie wcisnąć rury do wersji bez klapki bo nie będzie pasować ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Najpierw proponuje sprawdzić wszystko , zanim zaczniesz kupować co kolwiek.
Po pierwsze - to ja opisałem jak wyrąbać dziurę i wstawiłem foty temat wymiana pompy paliwa w Rs-sie
Kolego najpierw sprawdź przy wtyczce pod siedziskiem czy dochodzi prąd , pompkę daj na krotko - zapodaj jej bezpośrednio kablem prąd - pod który pin we wtyczce - też opisałem.
Co do rury wlewowej - rura jest tylko wetknięta na wcisk do zbiornika w tuleje gumową - najpierw zobacz , czy się nie wysuneła a nie odrazu kupuj.
Chyba , że rure zprawdziłeś - byłeś w kanale i widziałeś , że jest pęknięta to samo z pompką - sprawdziłeś na krótko i nie pracuje - zapodałeś prąd i masę osobno nie działa i wiesz , że potrzeba nową - tak ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ