Kilka pytań
Moderator: Moderatorzy
Raz użyłem czarny STP do czyszczenia wtryskiwaczy. Silnik miękko chodził i pewnie ciszej. Bardzo dużo ludzi chwalą i polecają te STP'y. Można używać raz na pół roku jak sobie życzą.... Napewno nie zaszkodzi silnikowi a tym bardziej dieslowi.... ;-)
Jutro kupię jasnoniebieski STP z antyżelem za 11,99 zł. Cała buteleczka na bak 40-50 litrów.
Jutro kupię jasnoniebieski STP z antyżelem za 11,99 zł. Cała buteleczka na bak 40-50 litrów.
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Ja tez wymialem przewody hamulcowe z tego powodu ze mi prawie pekl. Widocznie te nastepne mimo ze tez drogie byly (200zl za komplet), tez byly zle zalozone,albo po prostu byly za krotkie,bo raczej ciezko jest inaczej zalozyc z tego co widzialem. Najwazniejsze ze nic sie nie stalo. Wygalda to na to ze nie warto kupowac drogich przewodow hamulcowych,bo sa zle, skoro juz 2 raz poszlykupiec pisze:a co do przewodu hamulcowego to wiesiu nigdy nie używał hamulca więc miał prawo nie wiedzieć o jego zużyciu

A co do tarcz, to: A NIE MOWILEM

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
da się to zrobic uwierz mi że się da, nawet można zamienić lewą stronę z prawą ale wtedy właśnie przewód szybko pęknieWieSiu pisze:tez byly zle zalozone,albo po prostu byly za krotkie,bo raczej ciezko jest inaczej zalozyc z tego co widzialem.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Chyba były nieco źle założone. Tak mi powiedział mechanik. Konkretnie - patrz czerwona strzałka w załączniku - pękł w miejscu styku z blaszką. Konkretnie tą blaszkę można przykręcić w 2 miejsca - są na to 2 śruby ułożone w pionie. Przykręcone były na górną, co powodowało że przy maksymalnym skręcie koła przewód tarł o blaszkę - co spowodowało w końcu jego przetarcie i rozerwanie. Drugi który wymieniałem wczoraj był w nieco lepszym stanie ale też niedługo by pękł.WieSiu pisze: Ja tez wymialem przewody hamulcowe z tego powodu ze mi prawie pekl. Widocznie te nastepne mimo ze tez drogie byly (200zl za komplet), tez byly zle zalozone,albo po prostu byly za krotkie,bo raczej ciezko jest inaczej zalozyc z tego co widzialem. Najwazniejsze ze nic sie nie stalo. Wygalda to na to ze nie warto kupowac drogich przewodow hamulcowych,bo sa zle, skoro juz 2 raz poszly
A co do tarcz, to: A NIE MOWILEMTo samo jest z rozrzadem i szkoda kase wydawac,lepiej dac do regulacji u pompiarza jesli odpalanie Ci przeszkadza,bo powinno byc wtedy lepiej,ja tez po kupnie dawalem na regulacje i bylo znacznie lepiej. W swojego VANa tez powinienem oddac do pompiarza,bo tez podobnie odpala,ale odpala
Co do tarcz i rozrządu napisałem już wyżej jak wyglądała sytuacja


Co do mojego autka z ostatnich dni (z robót wykonanych):
a) wymiana obu przewodów hamulcowych przednich - robione w 2 różnych warsztatach, 2 różne ceny - 190 zł i 70 zł
b) wymiana siatki w układzie wydechowym - 270 zł. Ale chociaż już nie śmierdzi mi tak spalinami w aucie
Dziś rano odpalił na kable. Ciężko wyczuć z jakiego powodu. Tzn. na pewno akumulator. Ale z drugiej strony wczoraj też stał od 15-22 na parkingu i zapalił na dotyk. Byłem dziś w warsztacie. Ładowanie na wyłączonym silniku 12,57V, na włączonym i światłach prawie 14V. Wygląda więc na to że wartości te są ok. Zobaczymy co będzie jutro
Co do chłodnicy - wyszło na to że nie trzeba nic uzupełniać a płyn zamarza przy -35. Tu więc problemu nie ma, a wzrost temperatury musi być spowodowany czym innym - może cięzkimi warunkami które się zaczęły jakiś czas temu?
a) wymiana obu przewodów hamulcowych przednich - robione w 2 różnych warsztatach, 2 różne ceny - 190 zł i 70 zł

b) wymiana siatki w układzie wydechowym - 270 zł. Ale chociaż już nie śmierdzi mi tak spalinami w aucie

Dziś rano odpalił na kable. Ciężko wyczuć z jakiego powodu. Tzn. na pewno akumulator. Ale z drugiej strony wczoraj też stał od 15-22 na parkingu i zapalił na dotyk. Byłem dziś w warsztacie. Ładowanie na wyłączonym silniku 12,57V, na włączonym i światłach prawie 14V. Wygląda więc na to że wartości te są ok. Zobaczymy co będzie jutro

Co do chłodnicy - wyszło na to że nie trzeba nic uzupełniać a płyn zamarza przy -35. Tu więc problemu nie ma, a wzrost temperatury musi być spowodowany czym innym - może cięzkimi warunkami które się zaczęły jakiś czas temu?
- kupiec
- Posty: 12914
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
pisałem wcześniej żebyś zmienił mechanika i tu masz dowód na to że mechanik mechanikowi nierówny.dziku pisze:robione w 2 różnych warsztatach, 2 różne ceny - 190 zł i 70 zł![]()
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Kupiec różnica wynika z czego innego. Mianowicie że 190 zapłaciłem w warsztacie że tak powiem profesjonalnym. A 70 - gdy kupiłem sam części i założyłem na bazie Poczty Polskiej - za śmieszne 20 złkupiec pisze:pisałem wcześniej żebyś zmienił mechanika i tu masz dowód na to że mechanik mechanikowi nierówny.dziku pisze:robione w 2 różnych warsztatach, 2 różne ceny - 190 zł i 70 zł![]()

Jeszcze jedno pytanie - gość u którego robiłem wczoraj tą siatkę wydechu powiedział żebym wywalił katalizator bo jest cały zabity i żeby tam wstawić kawałek zwykłej rury i będzie git. Macie jakieś doświadczenia w takich zabiegach? Czy to w niczym nie przeszkadza i czy tak w ogóle można jeździć?

- Yagr
- Posty: 14627
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
W niczym nie przeszkadza ale jest niedozwolone, jesli nie masz zaufanego człowieka na stacji przeglądowej to może ci się trafić że przeglądu nie przejdzieszdziku pisze:Czy to w niczym nie przeszkadza i czy tak w ogóle można jeździć?


A tak poza tym to tematów o katalizatorze i strumienicy było juz co najmniej kilka...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"