Znów o rdzy i tym podobnych problemach.
Moderator: Moderatorzy
Znów o rdzy i tym podobnych problemach.
Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie po dłuuugiej przerwie.
Ja z dwoma rzeczami.
Pierwsza radosna to że gośc od blacharki i lakiernictwa kończy dopieszczac mojego ukochanego Essiego, nie mialem go 3 tygodnie ale bylo warto, mam nowe wstawki korka wlewu paliwa, ranty błotników tylnych, nowe progi, zrobiona podłogę. Facet siedzial i za prawie darmoche (800zł z malowaniem) wyciął rdzę, potem pocioł wstawki wstawił i zakleił cyną, potem wrównał, zabezpieczył antykorozyjnie, wyszpachlował i bedzie malował.
Najwazniejsze jest to ze oprócz łączenia punktowego gośc mi wszystko zacynował czyli nie trzeba było tyle szpachli to raz a dwa to to ze cyna nie gnije i łatwo się ja szlifuje. Ale to robią tylko koneserzy bo to żmudna i pracochłonna robota (facet siedział przy moim ponad 50godzin tylko cynując), teraz odbieram maszyne, potem na specjalnym urządzeniu produkcji tez tego goscia przewarcam auto na bok (taka kołyska) i konserwuje cała podłogę od A do Z, mysle ze na 2-3 lata bede mial w miare spokój chyba ze gdzies indziej wyskoczy rdza ale to jest nie do przewidzenia, niestety. Wiec to jest dobra nowina.
Zła to taka ze zawiozłem auto sprawne a tu bęc i nie chce palić u goscia w warsztacie.
Co jest grane, napewno nie rusza pompa po włączeniu zapłonu i teraz nie wiem czy to przekaznik a jesli to jak wyglada i gdzie jest, czy moze bezpiecznik i to ktory. A czy jest mozliwe zeby pompa padła, a jesli tak to chociaz powinien zadziałac przekaznik?
W kazdym badz razie nie wiem co jest grane, prosze o pomoc.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam.
Wojtek
Ja z dwoma rzeczami.
Pierwsza radosna to że gośc od blacharki i lakiernictwa kończy dopieszczac mojego ukochanego Essiego, nie mialem go 3 tygodnie ale bylo warto, mam nowe wstawki korka wlewu paliwa, ranty błotników tylnych, nowe progi, zrobiona podłogę. Facet siedzial i za prawie darmoche (800zł z malowaniem) wyciął rdzę, potem pocioł wstawki wstawił i zakleił cyną, potem wrównał, zabezpieczył antykorozyjnie, wyszpachlował i bedzie malował.
Najwazniejsze jest to ze oprócz łączenia punktowego gośc mi wszystko zacynował czyli nie trzeba było tyle szpachli to raz a dwa to to ze cyna nie gnije i łatwo się ja szlifuje. Ale to robią tylko koneserzy bo to żmudna i pracochłonna robota (facet siedział przy moim ponad 50godzin tylko cynując), teraz odbieram maszyne, potem na specjalnym urządzeniu produkcji tez tego goscia przewarcam auto na bok (taka kołyska) i konserwuje cała podłogę od A do Z, mysle ze na 2-3 lata bede mial w miare spokój chyba ze gdzies indziej wyskoczy rdza ale to jest nie do przewidzenia, niestety. Wiec to jest dobra nowina.
Zła to taka ze zawiozłem auto sprawne a tu bęc i nie chce palić u goscia w warsztacie.
Co jest grane, napewno nie rusza pompa po włączeniu zapłonu i teraz nie wiem czy to przekaznik a jesli to jak wyglada i gdzie jest, czy moze bezpiecznik i to ktory. A czy jest mozliwe zeby pompa padła, a jesli tak to chociaz powinien zadziałac przekaznik?
W kazdym badz razie nie wiem co jest grane, prosze o pomoc.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam.
Wojtek
Miałem identyczny problem po blacharce. Problem jest z uderzeniowym czujnikiem odciecia zasilania pompy paliwowej. Masz go po stronie kierowcy w dolnej czesci przedniego słupka. Trzeba go wcisnąć albo gość go może odkręcił i leży na boku a on działa tylko w pionie. Widze że robiłeś to co ja pare miesiecy temu u mnie narazie wszystko ok rdzy nie widać.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2005, 12:55 przez ORION, łącznie zmieniany 1 raz.
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Mateklobez
- Posty: 3372
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
Re: Znów o rdzy i tym podobnych problemach.
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Re: Znów o rdzy i tym podobnych problemach.
Orion pod nazwą escort?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Mateklobez
- Posty: 3372
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
Re: Znów o rdzy i tym podobnych problemach.
A, no tak, zapomniałem o Orionie 
Tak a propos, listwa w której jest zamek klapy jest na rynku wtórnym niedostępna, jedynie w komplecie z klapą... Muszę znów szroty poodwiedzać.

Tak a propos, listwa w której jest zamek klapy jest na rynku wtórnym niedostępna, jedynie w komplecie z klapą... Muszę znów szroty poodwiedzać.
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015