OBROTY - ESCORT powyzej 3 tys

Moderator: Moderatorzy

robertus

OBROTY - ESCORT powyzej 3 tys

Post autor: robertus »

witam mam problem z esim (chociaz nie zawsze) a wiec po rozgrzaniu gdy wcisne sprzeglo przy obrotach ok 3000 tys obroty nie spadaja tylko rosna do okolo 4 tys i dopiero spadaja jakbym wcisnol gaz jak jest zimny tak sie nie dzieje przy zmianie biegow - kazdy ma problem z spadajacymi zanisko obrotami a ja mam chyba jakis odosobniony przypadek macie jakies rady
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23544
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

nie jest odosobniony, tez takie przypadki sie zdarzaja i jest to z regoly to samo uszkodzenie co przy gasnacym aucie, podaj najpierw jaki masz rocznik, silnik itp. bo bez tego Ci nie pomozemy
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
robertus

Post autor: robertus »

witam escort 96r silnik 1.4i dodam ze obroty rosna i spadaja do 'normalnych' obrotow jednak to chwilowe wycie silnika mnie drazni - moze kompa resetnac ?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Można ALE !
Najpierw wyczyść styki przy czujniku położenia wału , przepustnicy i przy zaworze bocznikowym.
Wpisz wszystkie dane swego wozu w swój opis , następnym razem nie będziesz musiał podpowiadać o jaki silnik chodzi .
Jest nas na forum dość dużo i na pewno za jakiś czas nie będziemy pamiętać jaki masz silnik.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
robertus

Post autor: robertus »

witam niestety nie jestem mechanikiem ;/ i wiem tylko gdzie jest krokowiec (zawor bocznikowy) a czujnik polozenia walu położenia wału i przepustnicy niestety juz nie mozesz pokazac jakies foto z podniesiana maska gdzie tego szukac pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jest foto w dziale elektrycznym - wygląd czujników .
Co prawda to czujniki w moim 1,6 ale miejsca będą podobne i wygląd też.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
robertus

Post autor: robertus »

witam przeczyscilem z grubsza te styki - chociaz nie widac bylo na nich sniedzi i resetnolem kompa i jak narazie odpukac jest dobrze :)
gawron

Post autor: gawron »

ja tak miałem to wtedy uszkodziły mnie sie kble przy czujniku przepustnicy(potencjometrze). polutowałem uszkodzęnia i jest oki
gawron

Post autor: gawron »

a co może być jeżeli pali mi esss około 14litrów na setke(1.4silnik)? mecxhanicznie silnik jest oki! a nie moge sobie z nim poradzić-choć jestem mechanikem







Proszę edytować swój post i dopisywać jeśli się coś koledze przypomniało a nie pisać dwóch postów jeden po drugim.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2008, 23:02 przez gawron, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jak jesteś mechanikiem ( Witam kolegę po fachu :) ) to powinieneś mieć dostęp do sondy lambda - podmień i sprawdź spalanie.
Możliwe , że ona Ci walła.
To jedna z głównych przyczyn.
Szkoda by było kasy gdyby się okazało , że to nie sonda-jak masz możliwość to podmień.
Sprawdź tylko ile dochodzi do niej kabli.
Ewentualnie sprawdź na początek połączenie elektryczne od sondy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ