OBROTY - ESCORT powyzej 3 tys
Moderator: Moderatorzy
OBROTY - ESCORT powyzej 3 tys
witam mam problem z esim (chociaz nie zawsze) a wiec po rozgrzaniu gdy wcisne sprzeglo przy obrotach ok 3000 tys obroty nie spadaja tylko rosna do okolo 4 tys i dopiero spadaja jakbym wcisnol gaz jak jest zimny tak sie nie dzieje przy zmianie biegow - kazdy ma problem z spadajacymi zanisko obrotami a ja mam chyba jakis odosobniony przypadek macie jakies rady
- WieSiu
- Posty: 23544
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
nie jest odosobniony, tez takie przypadki sie zdarzaja i jest to z regoly to samo uszkodzenie co przy gasnacym aucie, podaj najpierw jaki masz rocznik, silnik itp. bo bez tego Ci nie pomozemy
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Można ALE !
Najpierw wyczyść styki przy czujniku położenia wału , przepustnicy i przy zaworze bocznikowym.
Wpisz wszystkie dane swego wozu w swój opis , następnym razem nie będziesz musiał podpowiadać o jaki silnik chodzi .
Jest nas na forum dość dużo i na pewno za jakiś czas nie będziemy pamiętać jaki masz silnik.
Najpierw wyczyść styki przy czujniku położenia wału , przepustnicy i przy zaworze bocznikowym.
Wpisz wszystkie dane swego wozu w swój opis , następnym razem nie będziesz musiał podpowiadać o jaki silnik chodzi .
Jest nas na forum dość dużo i na pewno za jakiś czas nie będziemy pamiętać jaki masz silnik.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
a co może być jeżeli pali mi esss około 14litrów na setke(1.4silnik)? mecxhanicznie silnik jest oki! a nie moge sobie z nim poradzić-choć jestem mechanikem
Proszę edytować swój post i dopisywać jeśli się coś koledze przypomniało a nie pisać dwóch postów jeden po drugim.
Proszę edytować swój post i dopisywać jeśli się coś koledze przypomniało a nie pisać dwóch postów jeden po drugim.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2008, 23:02 przez gawron, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jak jesteś mechanikiem ( Witam kolegę po fachu
) to powinieneś mieć dostęp do sondy lambda - podmień i sprawdź spalanie.
Możliwe , że ona Ci walła.
To jedna z głównych przyczyn.
Szkoda by było kasy gdyby się okazało , że to nie sonda-jak masz możliwość to podmień.
Sprawdź tylko ile dochodzi do niej kabli.
Ewentualnie sprawdź na początek połączenie elektryczne od sondy.

Możliwe , że ona Ci walła.
To jedna z głównych przyczyn.
Szkoda by było kasy gdyby się okazało , że to nie sonda-jak masz możliwość to podmień.
Sprawdź tylko ile dochodzi do niej kabli.
Ewentualnie sprawdź na początek połączenie elektryczne od sondy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]