Jak w temacie mam 2 escorty swojego mk7 1,4 EFI i drugiego podobno XR3i mk6 (tak jest na klapie napisane,ma fotele od XR3i i zderzak to na pewno)jest to motor 1,8EFI DOHC o mocy 105 km,i to własnie jego chciałbym przełozyc do mojego.Co chciał bym wiedziec?? ano co potrzeba i ile jest z tym zabawy ?
-silnik+skrzynia z przepływomierzem to na pewno idzie
-wiązka ?? czy wystarczy zmienic kompa?
-wskaźniki (obr i V-max) czy kostki beda pasowac w przypadku zmiany instalacji?
-półosie ?
-piasty?te maja ABS i chciał bym sie go pozbyc lub nie przekładac wogóle
-mocowanie motoru ?
-pompa paliwowa ?ile daje cisnienia czy sa tak samo zasilane ?moze dac jakas o wyzym cinieniu ?
-chłodnica ? moje jest dosyc malutka w porównaniu do tej!
-wydech tez by poszedł z XR-y
Nie bawił bym sie w to gdyby nie to ze mój pali 11L wachy a mocy jak nie było tak nie ma,xr3i mam za "darmo" blacha na zyletki ale motor bardzo zdrowy jakies rok temu miał robiony mini remont.
Jestem świeży na tym forum jesli temat umiesciłem w złym miejscu to sorry,czekam na porzadne odpowiedzi nic w stylu"moze bedzie pasowac "itp.
czy są 2 instalacje np do silnika i reszty (lampy,właczniki swiateł czujnik recznego awaryjne zegary czujniki odtwarcia drzwi )
u mnie jest stabilizator w mk6 nie ma (chyba) czy to bedzie kolidowało a mocowania piasty amortyzatorów ?bo wachacze sa te same na pewno wiem bo zmieniałem :)a tarcze i zaciski ? wystarcza od mojego 1,4? sorry za te pytania ale chce sie dobrze przygotowac i nie miec wpadki bo zostane bez auta
