
Szyba przednia i spryskiwacze wycieraczek
Moderator: Moderatorzy
Szyba przednia i spryskiwacze wycieraczek
Witam jeśli się powtarzam to z góry przepraszam ale mam taki problem nie świeci mi się kontrolka od ogrzewania szyby przedniej i co za tym idzie nie działa rozmrażanie a także nie działają spryskiwacze od szyby przedniej jak zarówno tylnej, jak spryskiwacze działały to kontrolka się świeciła i rozmrażanie działo gdyż było słychac jak to rozmrazanie chodzi, czy to jest ze sobą jakoś powiązane i jak to naprawic z góry dziękuje za odpowiedz 

Oj zakręciłeś strasznie. Ogrzewanie szyby przedniej jest podpięte razem z podgrzewaniem dysz spryskiwaczy przednich. Tyle jest na jednym dużym przekaźniku za akumulatorem. Napisz co masz na myśli pisząc
Słyszałeś trzaskający lód czy co słyszałeś "że rozmrażanie chodzi"
jak spryskiwacze działały to kontrolka się świeciła i rozmrażanie działo gdyż było słychac jak to rozmrazanie chodzi
Słyszałeś trzaskający lód czy co słyszałeś "że rozmrażanie chodzi"
Z ogrzewaniem szyby przedniej już doszedłem chodzi
tylko tak jak pisałem nie działa mi spryskiwacz szyby przedniej i tylnej i nie wiem z jakiej przyczyny może coś w przełączniku po prawej stronie, nie wiem czy to coś ma wspólnego ale lewy przełącznik (od świateł i kierunkowskazów) chodzi troszkę ciężej natomiast ten po prawej stronie o wiele lżej może problem tkwi tutaj

1. Słyszysz silniczek spryskiwaczy gdy chcesz spryskać szyby?
a) Tak - masz zapchane spryskiwacze - igiełka i dłubanko
b) Nie - zajżyj do silniczka - dostaje napięcie? bezpieczniki ok?
2) Jeśli masz problem z przełącznikiem zespolonym:
a) raczej nie działałyby wycieraczki
b) jeśli nie działają ani z przodu ani z tyłu - przełącznik 150zł Ganz Neu.
a) Tak - masz zapchane spryskiwacze - igiełka i dłubanko
b) Nie - zajżyj do silniczka - dostaje napięcie? bezpieczniki ok?
2) Jeśli masz problem z przełącznikiem zespolonym:
a) raczej nie działałyby wycieraczki
b) jeśli nie działają ani z przodu ani z tyłu - przełącznik 150zł Ganz Neu.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Po mojemu - brak napięcia dochodzącego do przełącznika pod sterem lub walnoł sam silniczek.
Jeśli silniczek był by dobry to nawalony przełącznik pod sterem nie dawał by spryskiwania na przód albo na tył - bo to osobne styki - chyba , że tak jak piszę nawaliło tylko zasilanie na sterowanie przy przełączniku.
jacks_22, - zapodaj osobnym przewodem prąd bezpośrednio do silniczka i sprawdź go - do niego dochodzą trzy przewody dwa + jeden minus.
Silniczek chodzi w dwie strony - zależy co chcesz spryskać - przód czy tył.
Jeśli silniczek był by dobry to nawalony przełącznik pod sterem nie dawał by spryskiwania na przód albo na tył - bo to osobne styki - chyba , że tak jak piszę nawaliło tylko zasilanie na sterowanie przy przełączniku.
jacks_22, - zapodaj osobnym przewodem prąd bezpośrednio do silniczka i sprawdź go - do niego dochodzą trzy przewody dwa + jeden minus.
Silniczek chodzi w dwie strony - zależy co chcesz spryskać - przód czy tył.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]