Żabka jak jade na biegu... pytania.

Moderator: Moderatorzy

Mufasa

Żabka jak jade na biegu... pytania.

Post autor: Mufasa »

Witam mam takie pytanka do Was moi drodzy mianowicie.


1) Jeżdżę sobie essim i zauważyłem że gdy puszcze gas np. na 1 lub 2 biegu i gdy obroty spadną do 900 to po chwili auto robi mi taka "żabkę" nie jedzie płynnie tylko tak jakoś pulsuje dlaczego?

2) Kolejna sprawa to mój essi pali na dotyk jak jest zimny spoko najpierw 1100 potem spada na 900 ale gdy zrobię trochę KM-ów po wrocku, w korku itp i sie essi spoci (gorący silnik) to jak go tak po jeździe zgaszę i np. po 30 min chce go odpalić to.... padaka - krece rozrusznikiem obrotka idzie w gore , zaraz spada i lipa, musze go wtedy wspomóc dodaniem sporej ilości gazu ale jak odpali to spox 900 obr i jest gitara.

3) Jak zmieniam biegi na wyzszy to mi szarpie autem (delikatnie, zwłaszcza jak jest zimny) żadko mi sie udaje płynnie zmienic bieg aby nie szarplo (dodam że na bank dociskam sprzęgło do końca) - może spręgło jest na wykończeniu???

4) przy jakich obrotach zmieniać biegi aby jak np. redukuje z 3 na 2 to aby mnie silnik niechamował??

Troche się rozpisałem ale mysle że pomozecie :) Bez Was to była by masakra bo jestem motoryzacyjna "blondynka" :D
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Mufasa pisze:3) Jak zmieniam biegi na wyzszy to mi szarpie autem (delikatnie, zwłaszcza jak jest zimny) żadko mi sie udaje płynnie zmienic bieg aby nie szarplo (dodam że na bank dociskam sprzęgło do końca) - może spręgło jest na wykończeniu???
sprawdz poduszki skrzyni i silnika
Mufasa pisze:2) Kolejna sprawa to mój essi pali na dotyk jak jest zimny spoko najpierw 1100 potem spada na 900 ale gdy zrobię trochę KM-ów po wrocku, w korku itp i sie essi spoci (gorący silnik) to jak go tak po jeździe zgaszę i np. po 30 min chce go odpalić to.... padaka - krece rozrusznikiem obrotka idzie w gore , zaraz spada i lipa, musze go wtedy wspomóc dodaniem sporej ilości gazu ale jak odpali to spox 900 obr i jest gitara.
spr czujnik temp powietrza zasysanego oraz silniczek krokowy
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

Mufasa pisze:1) Jeżdżę sobie essim i zauważyłem że gdy puszcze gas np. na 1 lub 2 biegu i gdy obroty spadną do 900 to po chwili auto robi mi taka "żabkę" nie jedzie płynnie tylko tak jakoś pulsuje dlaczego?
Też mam ten problem, w końcu odpiąłem czujnik prędkości jazdy i wszystko jest ok., jak na razie przynajmnmiej
Mufasa

Post autor: Mufasa »

dzieki za odp. zapomnialem - mam jeszcze jedno pytanie! Mam esiego 1,4 mono 70 kilka KM z 92 w nim jest pasek czy łancuszek rozrządu co jest lepsze?? Jak ulegnie uszkodzeniu to co moze się stać :P







_______________________________________
TAK DUZO WIEM, ŻE NIC NIEWIEM !!! :D
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

pasek. w zasadzie glowica CVH (czyli twoja) jest kolizyjna - co za tym idzie pasek strzela i glowica do remontu :| natomiast spotkalem sie z bardzo wieloma opiniami iz w cvh pasek strzelil, zalozono nowy i silnik bzyka jak pszczółka bez żadnego remontu :D

ja w swoim nie wymienialem. wymiana paska w serwisie w warszawie jest cenowo porownywalna z zakupem i wymiana glowicy (w razie jakby strzelil pasek). 1.4 to bardzo taniutki silnik i juz za 350zł mozna kupic caly silnik z osprzetem i gwarancja w razie czego :D
ODPOWIEDZ