mikosz83 pisze:Przy wymianie rozrządu też podobno trzeba wymienić pompe wody więc jakiej firmy polecacie ?? Chyba trzeba wylać płyn chłodniczy ?? Jeśli tak to musiałbym kupić płyn do chłodnic...
Jestem juz po wymianie całego kompletnego wymianie rozrządu. Akurat natrafiłem na uczciwego mechanika a nie naciągacza... Podzielę z Wami ceny i koszty, przyda sie komus kto z dieslowców bedzie mniej wiecej wiedział ile średnio kosztuje wymiana i części. Według faktury to Paski rozrządu CONTITECH 72 zł, 2 paski klinowe (DAYCO), 3 rolki napinające i prowadzące oraz pompa wody marki TECHNICS (160zł). Razem wychodzi 331 zł + robocizna 200 zł.
W moim powyższym cytatowanym pytaniu o płyn chłodniczy... Mechanik spuścił do baniaka. Po wymianie rozrządu dolewał ten sam płyn spowrotem. Troche jest mniej, przed zimą dolewke zrobie ;-)
Pompa wody miałem jakąś niesprawną, na własne oczy widziałem stary, troche kruszył....
Ogólnie jestem zadowolony i mam z głowy cały rozrząd
