Piszczące szczęki !!

Moderator: Moderatorzy

Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Piszczące szczęki !!

Post autor: Pexu »

Hello. Mam taki problem: Ess jest świeżo po wymianie szczęk hamulcowych... Kiedy się nagrzeją, piszczą niemiłosiernie nawet przy lekkim hamowaniu. Co więcej, jak ostro przyhamuję to ten pisk - w mniejszym natężeniu ale jednak - wydobywa się nawet jak przyspieszam. Dopiero po jakimś czasie ustępuje, oczywiście tylko w momencie jak dłuższą chwilę nie hamuję. Co to za cholerstwo? Nadmienię że linka nowa, ale regulowana była jeszcze do starych szczęk (z którymi nie miałem żadnych kłopotów w postaci pisku). No i bardzie się grzeje koło prawe niż lewe - osokaman?
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

Pexu pisze:No i bardzie się grzeje koło prawe niż lewe - osokaman?
No jak to o co? cylinderki zapieczone i szczęka trze o bęben, grzeje się i piszczy. Ewentualnie możesz spróbować przesmarować szczęki smarem żeby nie piszczały :mrgreen: :razz:
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14625
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Pexu pisze:Nadmienię że linka nowa, ale regulowana była jeszcze do starych szczęk
oj Pexu, a powiedz ty mi czy stare szczęki były tak samo grube jak nowe? A powiedz mi czy linkę napinasz żeby podciągnąć zużywające się szczęki? ;) wsadziłeś nowe grube szczęki i linka która była napieta pod stare teraz powoduje że nowe nie odsuwaja sie dośc daleko od bębna i trą. Poluzuj linkę, ustaw sobie ręczny i powinno byc dobrze ;)
no... chyba że przyplatało sie cos nieprzewidzianego, np cos takiego jak prorokuje morgon ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

OK chłopaki, rozumiem. Zatem nie będę rozkminiał co konkretnie, kupię cylinderki (nie są drogie, więc spoko), ładnie wyreguluję linkę ręcznego i zobaczymy... Bo najprawdopodobniej właśnie mi się prawy zapieka - wymienię dwa, dla świętego spokoju. A kur** mówiłem że już nie będę inwestował w to auto :evil:
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

Info na przyszłość: wymienia ktoś szczęki to koniecznie wyregulować linkę ! u mnie wymienione i szczęki i cylinderki, wyregulowany ręczny no i końcu Ess hamuje jak powinien. Trochę musiały się szczęki dopasować do bębna, był problem z zapowietrzinym układem ale teraz jest OK :) w końcu :)
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

Pexu pisze:Info na przyszłość: wymienia ktoś szczęki to koniecznie wyregulować linkę ! u mnie wymienione i szczęki i cylinderki, wyregulowany ręczny no i końcu Ess hamuje jak powinien. Trochę musiały się szczęki dopasować do bębna, był problem z zapowietrzinym układem ale teraz jest OK :) w końcu :)
Pexu, jakbyś potrzebował do swojego MKIV tanio tarcz hamulcowych to mam komplet nie zużytych z demontażu za bezcen.
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
ODPOWIEDZ