Witam niespełna 2 miesiące temu kupiłem esiego z 1992 r 1,4 L licznik wskazywał w tedy 99500 km (czy to realne a możne 199500 km? dodam że esi od 3 lat w Polsce wcześniej w Niemczech, bardzo zadbany wnętrze i na zewnątrz więc chyba ma faktycznie 99500 km).
Ale przejdźmy do rzeczy jak go kopiłem pisałem tu na forum że jest zamulony przy ruszaniu że werwy dostaje przy około 2300 obr itp. poradzono mi że mam prawdopodobnie uszkodzony czujnik przepustnicy ale dobra jeździłem tak przez 2 miechy zrobiłem 2000 km po czym 2 tyg temu założyłem mu LPG BRC Just Junior i na gazie jest już w zasadzie ok tylko że pogorszyło mu sie strasznie na benzynie!!
Odpalam go na PB (900 obr) ruszam tylko ze sprzęgła i wszystko fajno się toczy ale gdy nacisne gaz to albo sobie ruszy ok albo reaguje na gaz dopiero po okolo 1 sek lub 1,5 ;( A tragedia jest gdy stoję np. na światłach zielone - gaz - sprząglo a tu lipa jak ma za male obroty to nawet potrafi zgasnąć a jak wieksze to rusza dopiero po tej 1 sek lub 2 a jak przelacze na LPG to jest wszystko ok a wiec o co mu kaman zeby niejechac w ciemno do mechaniora ;(
Sory ze sie tak rozpisałem ale chyba opisalem problem
P.S
Chce zmienic olej czy ten bedzie dobry do mojego esiego http://allegro.pl/item409271232_ford_15 ... cena_.html przy tych 99500 km lub 199500 km ??
Mojemu Esiemu się pogarsza...
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Olej dobry ale popatrz no na stacjach czy inny mineral nie jest w podobnej cenie np. :shell,Elf,Castrol.
Nie musisz kupować oleju Forda.
Mówisz , że pojedziesz do warsztatu z tym muleniem - powiedz , żeby sprawdzili układ paliwowy do wóz nie chce podczas jazdy wejść na obroty.
Niech sprawdzą ciśnienie paliwa , wspomniany wcześniej czujnik przepustnicy,wtryskiwacz paliwa.
Zresztą - jeśli pojedziesz do fachowców i powiesz , że nie chce wejść na obroty , to powinno im wystarczyć.
Nie musisz kupować oleju Forda.
Mówisz , że pojedziesz do warsztatu z tym muleniem - powiedz , żeby sprawdzili układ paliwowy do wóz nie chce podczas jazdy wejść na obroty.
Niech sprawdzą ciśnienie paliwa , wspomniany wcześniej czujnik przepustnicy,wtryskiwacz paliwa.
Zresztą - jeśli pojedziesz do fachowców i powiesz , że nie chce wejść na obroty , to powinno im wystarczyć.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]