podlaczenie na przekaznikach jest banalnie proste przekazniki kosztuja ok 3 zl sztuka
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Witam mam pytanko. Mam fabrycznego centrala tylko ze dziala w jednych drzwiach (kierowcy) i tu moje pytanie. czy jest to wina samego mechanizmu, moze podłaczenia czy jeszcze innej przyczyny... Gdzie szukac czy od razu wywalac zamek czy zasilanie? Przy czym jest mniej roboty
Witam. Podłączę się i ja do tematu. Robiłem tak samo jak [MARKKO] z tym zamkiem. Też dokładka. Ja próbowałem robić to na siłownikach uniwersalnych i uniwersalnym zamku z pilotem. Niestety po dołożeniu przewodów miałem problemy z montażem siłowników. Uniwersalne ciężko jest zamontować ale wiem że się da. Tak więc wstawiłem oryginały i po kłopocie - jeśli chodzi z kluczyka. Uniwersalny pilot niestety steruje minusami a to nie współpracuje z siłownikiem forda. Choć przyznam że przy próbach udało mi się to połączyć w domu na kabelkach ale otwierał i zamykał jednym przyciskiem pilota np, na otwieranie. Po próbach złożenia tego w aucie - cały czas coś zwierało więc sobie odpuściłem....
Dziś patrzę nowy pościk w tym temacie Przekaźniki zastosowac dobra sprawa i pewnie nie trudna ale posiedzieć trzeba. Jak coś wykombinuję to oczywiście pochwalę się tym faktem.
Szkoda mi centralki aby w szafie leżała -a z pilota byłoby troszkę wygodniej
Pozdrawiam i sorry za długi post.
Mam pytanie, może i głupie... jak sprawdzić czy w aucie mam centralny??
elektryke szyb mam, więc wydaje mi sie że centralny powinien też być (mkVII 97' 3D)...ale jakoś nie działa