nie da rady, musisz miec przynajmniej imadło by powalczyć z tulejami, ale odrazu proponuje pojechac na prasę, wtedy wymiana tulej trwa 10minut
tuleja ma około 3 - 4 cm długości, jełśi fdoliczyć kilka lat rdzy to naprawdę będzie ciezko ja usunąc bez prasy, a uderzanie w nią młotkiem nic nie da, a o ile uda Ci się ją wyjąc to w drugą strone nie pójdzie juz tak łatwo
no ja mam ten sam problem tylko ze mam wszystkie do wymiany
z tego co ja sie orietuje to tuleje musza byc wciskane na prasie moze jest inny sposob np. wbic ja mlotkiem ale tak mozna ja uszkodzic
moze imadlem dalo by rade?
zastanawiam sie nad kupnem wahacza z komletem gum juz wcisnietych kost to ok60zl na strone ale nie wiem jakiej to jest jakosci ;/
kolega lordpablo zdarzyl przede mna
czyli imadlo odpada
osimek1 pisze:no to daruje sobie samemu taka wymiane i zawioze do mechanika
to już lepiej kupić całe wachacze, wyjdzie Cię finansowo na jedno. Wahacze wprawdzie droższe w kupnie ale odpada Ci robocizna mechanika bo sam wymienisz a przy wymienianiu tulei to to różnie bywa. Mi wymienione wytrzymały pół roku
morgon, nowa tuleja za sztuke najdorzsza jaka byla w sklepie (chyba najlepsza bedzie) kosztowala mnie 26zl, zobaczymy ile mi mechanik za to zaspiewa, zaraz zadzwonie do niego:)
to wcale nie jest powiedziane ze jak kupi sie wahacz robota mechanika odpada, u mnie za h*** sruby od wahacza nie chcialy puscic a robota pod blokiem to tylko wkurzanie sie i strata czasu.. bez kanalu i dobrych kluczy oczkowych i fajkowych to nie robota
Ford Mondeo MKIII '02 3.0 V6 ST220 LPG
xxx Fiat Brava SX '99 1.2 16v 82KM LPG
xxx Ford Escort '92 1.6 16v 90KM PB
dzisiaj wymienilem sobie oslone przgubu, ten wahacz nawet sie nie biore bo nawet z taka pierdolka dlugo wojowalem bo mam male doswiadczenie w tej dziedzinie i nie pomyslalem, ze zeby wyjasc pol os z przgubu to musze odkrecic drazek kierowniczy wahacz ;/
sorry ze odswierzam temat, ale dzisiaj tak sobie z ciekawosci sprawdzilem czy po moich ostatnich wymianach wszystko jest tak jak powinno byc i sie okazalo ze opaska przypinajaca ta gumowa oslone przegubu (ta duza, bo sa ta dwie) jest zdecydowanie za lekko spieta i mi zjechala z tej gumy - teraz pytanie do was kto ma jakis dobry sposob na zapiecie tego badziewia ?