Rzuca po całej drodze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

Czyli możliwe że rzuca na lewo i prawo z powodu jednego małego luzu na gumie wachacza? :roll:

Po wymianie z wąskich 155 13tek na szerokie 195 15calowe kolka tez cos podobnego odczuwam, tylko nie wiem czy to przez koleiny czy to wlasnie przez cos w zwiasie? :roll:
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Awatar użytkownika
Arcadio
Posty: 2818
Rejestracja: 15 lip 2007, 08:59
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojemność: 2000
Rocznik: 1995
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Arcadio »

mi kiedyś zjheżdzał w lewo. Też wsyztsko było sprawdzone. Pomogła wymiana mcpersonów i jak to mówił fachowiec "bujnęli go na kołysce" tzn wyprostowali i jezi teraz jak po szynach,.
Escort Cabrio RS
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Ven pisze:Czyli możliwe że rzuca na lewo i prawo z powodu jednego małego luzu na gumie wachacza? :roll:

Po wymianie z wąskich 155 13tek na szerokie 195 15calowe kolka tez cos podobnego odczuwam, tylko nie wiem czy to przez koleiny czy to wlasnie przez cos w zwiasie? :roll:
Mały luz na gumie, robi duży luz na kole.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

deathrider_85 pisze:Mały luz na gumie, robi duży luz na kole.
Dokładnie - przy tylnonapędowym nawet bym sobie głowy nie zawracał takim luzem.
Acha - na szarpakach nie było tego luzu widać.
Do sprawdzenia użyłem właściciela wozu i własnego oka wspomaganego dotykiem ręki.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

jamszoł pisze: Acha - na szarpakach nie było tego luzu widać.
Do sprawdzenia użyłem właściciela wozu i własnego oka wspomaganego dotykiem ręki.
To nie dziwne? Przeciez szarpaki wskazuja wlasnie luzy na elementach zawiechy?

Kurcze moze u mnie to samo - bylem na szarpakach 2 razy w ciagu ost 2 m-cy i wynik ten sam - mowia ze brak luzow, ze jezdzic, a dlaczego sciaga i plywa tego nie wiedza :???:

Jamszoł, kolego, jak żeś wymacał ten luz -- ręcznie? Coś jak jedna osoba buja auto, druga maca gumy? Można to sprawdzić bez kanału, podnosząc na żabie? Bo chciałbym to też tak ocenić, czy wymieniać czy to nie to :???:
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Może amorki już nie te.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Bez podnoszenia auta - ma być zawiecha dociążona - po staremu - jeden siedzi za kierą i nią majta - dość szybkie ruchy ale dość mocne ( co najmniej 20 cm w lewo i prawo)
W tym czasie Ty siedż z głową przy gumach wahacza - szczegulnie tej przedniej.
Wahacz w tym miejscu nie ma prawa przesuwać się w lewo i prawo.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

Dzieki, sprawdze. Ciekawe czy to gumy. Jak nie to sie wnerwie. Bo wtedy hamulce bede rozbierał...a nie wiem czy dojde o co tam biega i jak sie za to zabrac... :razz:
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
ODPOWIEDZ