
15' w Essim
Moderator: Moderatorzy
jakby te zendery wypolerować (sam rant)
ogólnie to żadne nie powalają ale zendery na pewno będą mocniejsze bo wyglądają na skręcane z dwóch części bierz zendery wypolerujesz rant i będzie gitarka poza tym to dobra marka

ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Zendery mi przeszły koło nosa
A czy takie otarcia od kraweżników, można jakimiś domowymi sposobami zniwelować, pokryć, ukryć by były mniej widoczne?
Przykładowo, takie jak na poprzednich felgach i tej tutaj :
Jak to zrobić? Opłaca się taka zabawa?

A czy takie otarcia od kraweżników, można jakimiś domowymi sposobami zniwelować, pokryć, ukryć by były mniej widoczne?
Przykładowo, takie jak na poprzednich felgach i tej tutaj :
Jak to zrobić? Opłaca się taka zabawa?
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Kilkustopniowa polerka papierem o różnej grubości + zabezpieczenie lakierem powinno pomócVen pisze:A czy takie otarcia od kraweżników, można jakimiś domowymi sposobami zniwelować, pokryć, ukryć by były mniej widoczne?

Co do pytania o oponę 185 na felgę na któerj była 205 - wszystko zależy jakiej szerokości jest ta felga. Na w miarę wąską felgę wejdzie bez problemu. Przy szerokiej feli mozesz mieć efekt jak w autach zrobionych na cult style - opona naciągnie się i będzie wyglądac na zaokrągloną tak jak na tym golfie z linka
http://www.extremecaraudio.pl/ilustracj ... 600_VT.jpg
Ogólnie nie poleca się stosowania takich praktyk bo wygląd może i fajny ale istnieje niebezpieczeństwo zsunięcia się opony z felgi na zakręcie.
Okej. A Czy opona 195/50/15 i felga 7cali nie jest za szeroka do Esa?
Chodzi mi o to czy znacznie ucierpi na takiej zmianie komfort jazdy, wiadomo - polskie drogi, koleiny itd.
Czy przy 195 autem nie rzuca na boki i da się spokojnie jedzic po w miare normalnych drogach (Warszawa i okolice) ?
Do tej pory jezdze na 13tkach 150/55/13 z 2.2 bara w oponach i jest troche twardo ale idzie jak po szynach
Chodzi mi o to czy znacznie ucierpi na takiej zmianie komfort jazdy, wiadomo - polskie drogi, koleiny itd.
Czy przy 195 autem nie rzuca na boki i da się spokojnie jedzic po w miare normalnych drogach (Warszawa i okolice) ?
Do tej pory jezdze na 13tkach 150/55/13 z 2.2 bara w oponach i jest troche twardo ale idzie jak po szynach

Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Ja dzisiaj założyłem letnie oponki. Felgi oryginalne Fordowskie 7 ramienne, ale mi przy oponach 195/50/15 czasami coś obciera (tylko przy skręcie w lewo). Według mnie dziwna sprawa, jutro nadkola potraktuje opalarką
. W ogóle, to przy takich oponkach zauważyłem, że wspomaganie zaczyna się męczyć czasami (albo pasek mi się zaczyna ślizgać).
Jeśli chodzi o felgi do Essa, to według mnie Zendery tak sobie pasują do tego samochodu. Ja raczej wolał bym coś bardziej stonowanego.
Ps. Jakie macie ciśnienie przy oponach 195/50/15? Ja dałem z przodu 2.0, a z tyłu 1.8 i przednie opony wyglądają trochę jak flaki
. Ciśnieniomierz mam sprawny.

Jeśli chodzi o felgi do Essa, to według mnie Zendery tak sobie pasują do tego samochodu. Ja raczej wolał bym coś bardziej stonowanego.
Ps. Jakie macie ciśnienie przy oponach 195/50/15? Ja dałem z przodu 2.0, a z tyłu 1.8 i przednie opony wyglądają trochę jak flaki

Dokładnie ja mam 2.3 przód / tył .emceha pisze:Mało
Ja jeżdze na 195/50/15 w 1.6-16v i poza obnizonym komfortem jazdy jest spoko . Co do kolein to zawieszenie musi byc sprawne i problemu zasadniczo nie ma .Ven pisze:Chodzi mi o to czy znacznie ucierpi na takiej zmianie komfort jazdy, wiadomo - polskie drogi, koleiny itd.
Czy przy 195 autem nie rzuca na boki i da się spokojnie jedzic po w miare normalnych drogach (Warszawa i okolice) ?
Mi na mokrym przodem wyjezdza , ale to pewnie wina opon a nie rozmiaru , za to na suchym fajnie w zakrętech się jeżdzi ( szybko sie jeżdzi ) .
Raczej nie. Jedynie z czym może być problem to z tyłem bo raz, że guma szersza o centymetr to i profil wyższy więc jak będzie na nierównościach pod obciążeniem obcierać to musisz zaklepać raty błotników.Ven pisze: A można się spodziewać jakiegoś dziwnego zachowania auta w przypadku gdy założymy opony 195/50 na przód i 205/15 na tył?