też tym się interesowałem ale to porażka totalna. Wykresów z hamowni różnych aut nie pokażą bo to jest łamanie praw dot. ochrony danych osobowych! Paranoja.. Co do zasady działania, to działa tylko na "pełnym gazie". Mocy da tyle co i suszarka

Nie no poważnie to jest bez sensu tyle kasy wydać, a pytałem to w RQB wg nich ten kompresor za 3500 dałby wzrost coś 30% chyba max, a wiadomo że każdy swoje chwali co nie

? tak więc nie polecam wydawania kasy na suszarki.
Muchowcu jeden ty mi tu nie fanzol, kto pierwszy wymyślił uturbianie RQB co

? I kto się do tego zabierał jak pies do jeża?? (jeż akurat przypadkowy w tym zdaniu) Kto stuningował RQB MS na Gofra III 75PS

?? Odpowiedź brzmi: TY
A i owszem fakt, grila robie już niewiadomo jak długo ale za to bedzie fajny efektos
A co do turbienia to posiadam już:
-wtryski 380ccm (albo 360 czy 370 nie pamietam dokladnie)
-listwa wtryskowa do tychże wtrysków
-kolektor wydechowy pod turbo
-flansza do kolektora
-turbina Garett T3
a więc zostało:
-intercooler
-orurowanie do niego
-zderzak na przeróbkę (właśnie kupuję)
-uszczelka pod głowicę sztuk 2
-płyta alu 1,5mm odprężająca (żeby ją zrobić potrzebuję uszczelkę na wzór)
-strojenie na ecumasterze
no i oczywiście takie pierdułki typu:
-szpilki kolektora
-szpilki głowicy
-wentylator chłodnicy (moze uda się na tym co jest)
-dorobienie down pipe'a
-zmiana środkowego tłumika na przelot bądź wspawanie tam rułki
-wszelkie inne niespodzianki które wynikną w międzyczasie
no i oczywiście poskładanie tego wszystkiego.
Wyłożyłem wam wszystko jak na tacy
