problem po wjechaniu w kałuże

Moderator: Moderatorzy

Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

problem po wjechaniu w kałuże

Post autor: Pexu »

Witam, domyślam się że mój problem ma związek z elektryką mianowicie:
Po wjechaniu w kałuże, jedną drugą Essiemu zaczynają falować obroty, silnik nierówno pracuje, często przy dojeździe do skrzyżowania (po wrzuceniu na luz) po prostu gaśnie. Po odpaleniu dalej wszystko gra, do następnej wiekszej kałuży...
W związku z tym pytanie: gdzie szukać przyczyny? Ewentualnie zamontować mu osłonę na silnik od spodu czy coś? Bo to upierdliwa przypadłość, dzieje się to od jakiegoś czasu, wcześniej jakaby ulewa nie była, Essi śmigał aż miło. Jakies pomysły? Nadmienię że jakiś czas temu miałem przy rozruszniku grzebane i w sumie to od tamtego czasu mam problem. Może to ma jakiś związek?

Escort 1.4 na gaźniku
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ty masz ten gaznik TLDM w wersji z silniczkiem krokowym ?? jak nie to obstawiam kiepskie przewody lub ceweczke :|
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

Z tego co się orientuję, jest to Weber bez silniczka krokowego...
Przewody wymieniałem w maju zeszłego roku, od tego czasu zrobiłem na nich około 20 tys km. Sądzisz że to juz ich czas?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jedyny element wrazliwy na wode to elektryka - u ciebie nie ma wtrysku, kompa ani nic z tych rzeczy to trzeba obstawiac ceweczke, modul zapłonowy, przewody, świeczki :|

20tys km to na przewody za wczesnie, ale nie zaszkodzi sprawdzic w nocy czy ci iskry nie przeskakuja :|

moze ci sie aparat zaplonowy rozszczelnil czy cos :|
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

kopułka i palec są nowe, przy okazji regulacji gaźnika zostały wymienione... pod kopułką mi sie olej zbiera, nie za dużo ale zawsze. Może jakaś uszczelka poszła? No ale - odpukać - odpala normalnie...
ODPOWIEDZ