zbyt niskie obroty na luzie
Moderator: Moderatorzy
zbyt niskie obroty na luzie
Witam,
Chciałem się dowiedzieć co może być przyczyną, że w moim escorcie kiedy przełączę na benzynę na luzie to obroty spadają do jakichś 600obr/min i się wahają (nie są stałe - raz szybciej, raz wolniej kręci). Czasami też zdarza się, że gaśnie gdy przełaczę na benzynę. Na gazie silnik chodzi bardzo dobrze (równiutko), chociaż czasami jak puszczę gaz to zamiast od razu dojść do tych 1100obr/min (chyba tylke powinno być gdzieś na luzie?) to obroty spadają do jakichś 1600-1700/min a za chwile do 1100.
Zastanawiam się czy coś nie stało mi się z przepływomierzem, bo czytałem gdzieś tu na forum, że może on zostać uszkodzony gdy na gazie są wybuchy w kolektor (a ja miałem wcześniej taką przypadłość przed wymiana przewodów WN).
Chciałem się dowiedzieć co może być przyczyną, że w moim escorcie kiedy przełączę na benzynę na luzie to obroty spadają do jakichś 600obr/min i się wahają (nie są stałe - raz szybciej, raz wolniej kręci). Czasami też zdarza się, że gaśnie gdy przełaczę na benzynę. Na gazie silnik chodzi bardzo dobrze (równiutko), chociaż czasami jak puszczę gaz to zamiast od razu dojść do tych 1100obr/min (chyba tylke powinno być gdzieś na luzie?) to obroty spadają do jakichś 1600-1700/min a za chwile do 1100.
Zastanawiam się czy coś nie stało mi się z przepływomierzem, bo czytałem gdzieś tu na forum, że może on zostać uszkodzony gdy na gazie są wybuchy w kolektor (a ja miałem wcześniej taką przypadłość przed wymiana przewodów WN).
- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
BَD !!! powinno byc okolo 900obr/min. cos jest nie tak, mozliwe, ze wlasnie przeplywomierz. narazie to moge ci powiedziec, ze albo masz zle wyregulowana mieszanke, albo silnik łapie ci lewe powietrze, stąd te za wysokie obroty - sprawdz obwod doprowadzania powietrza czy jest szczelnynowyescort pisze:1100obr/min (chyba tylke powinno być gdzieś na luzie?)