Uszczelka na wale korbowym
Moderator: Moderatorzy
Uszczelka na wale korbowym
Witam !
Niestety zauważyłem że cieknie mi olej na wale korbowym od strony koła pasowego. Czy ktoś może wymieniał tą część ?? Jaki jest koszt takiej przyjemności ?? Codzi mi o samą uszczelke oraz robociznę
Niestety zauważyłem że cieknie mi olej na wale korbowym od strony koła pasowego. Czy ktoś może wymieniał tą część ?? Jaki jest koszt takiej przyjemności ?? Codzi mi o samą uszczelke oraz robociznę
- Yagr
- Posty: 14630
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
no nie da sie ukryć! Chyba że jesteś ginekolog i przez rurę wydechową wszystko wymieniszAdam102 pisze:A co do roboty ty chyba trzeba będzie rozrząd ściągać

Musisz ściągnąć pasek napędu alternatora, odkręcić osłonę rozrządu, ściągnąć pasek rozrządu, koło zębate na wale i wtedy masz dostęp do uszczelniacza. to tak w dużym skrócie

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
No i sie wyjaśniło. Byłem dziś u mechanika i stwierdził że to cieknie na uszczelce od miski olejowej. Dokładnie na połączeniu miski i osi wału korbowego. I tu mam prośbę do osób które mają dostep do programu serwosowego forda. Czy mogłby mi wrzucić zdjecie połączeń tych elementów z numerami czesci. Chodzi mi czy jest tam tylko uszczelka czy jeszcze dochodzi jakiś oring wokół wału.
Pozdrawiam
Adam
Pozdrawiam
Adam
- Yagr
- Posty: 14630
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
uszczelniacz na wale a uszczelka miski to dwie różne rzeczy - z wymiana uszczelki miski nie ma problemów. Tak jakDeem-Essi, napisał, kupujesz tylko uszczelkę do twojego modelu - w każdym sklepie (motoryzacyjnym
) ci sprzedadzą jak im powiesz do jakiego auta 


Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Tak ja pisaliście sprawdziłem ta teorie z uszczelką pod miską. Byłem u 2 innych mechaników i każdy stwierdził że napewno jest to ten zimering a nie pod miską. Niestety musiałem załatwić sprawę z kierownikiem stacji w której robiony był rozrząd. Dogadałem sie z nim że maja to zrobić do 100 zł razem z cześciami. Tak wiec uważam że i tak nieźle.
No niby w porównaniu z Warszawą to tanio ale.... Ja sie przekonałem po wymianie że warto było nie oddawać do mechanika. Potrzebowałem 3 klucze ( chyba 10,13,19) śrubokręt z torx'em i trochę czasu. Być może w MK5 przebiega to prościej niż w MK7. A uszczelniacz nabyłem za całe 3,90 zł
Zastanawiam się tylko dlaczego pan mechanik powiedział że muszę zostawić samochód na jakieś 4 dni.....



