Kręci i nie zapala

Moderator: Moderatorzy

obal

Kręci i nie zapala

Post autor: obal »

Witam

Mam taki problem z escortem xr3i z 92 poj 1,8 ze ostatnio odpalałem auto i zapaliło ładnie następnego dnia gdy spad deszcz auto już nie zapala. prąd do cewki dochodzi. Na wtryskach napięciue również.Pompa raczej pracuje bo smierdzi benzyna. Jaka może być przyczyna i rozwiązanie tego problemu??

Prosze o pomoc
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12915
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

witaj. w moim starym benzyniaku miałem podobny problem po deszczu i okazało sie że kopułka była nie szczelna i dostawała sie wilgoć i prąd na kable wysokiego napięcia przechdził na dwa lub jeden kabel. kopułke wymieniłem i dla pewności kupiłem nowe kable wysokiego napiecia.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

potwierdzam, miałem niedawno to samo... wymieniłem kopułkę, wymieniłem palec, dodatkowo gaźnik na regulację i czyszczenie i chodzi (odpukać hehe) jak siemasz! ostatnio 7 litrów po mieście :mrgreen:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Panowie - 1.8 XR3i to nei gaznikowiec :P ja bym sprawdzil czy iskra jest, bo to moze byc kwestia wtyczki czujnika polozenia wału

u mnie bylo tak, ze po desczu/sniegu auto przestawalo odpalac - iskra byla, paliwo bylo - winnym okazala sie wiazka idaca do modulu zaplonu - byla przetarta(izolacja kilku przewodow) w miejscu przejscia przez grodz silnika i jak sie woda nazbierala w tym plastiku nad wycieraczkami (a tamtedy u mnie ta wiązka szla) to sie dzialy cyrki. wystarczylo osuszenie (noc w cieplym garazu) i zaizolowanie kazdego kabelka (w miejscu przetarcia) oraz calej wiazki tasma izolacyjna samowulkanizujaca - pomoglo w 100% - teraz es nie boi sie ani wielkich kałuży ani ulewnych deszczy :D
obal

Post autor: obal »

a gdzie jest ten czujnik wału i czy ma z tym coś wspólnego kierownica bo zamieniłem na kierownice z fiesty i od tej pory niechce zapalić :((
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

W dziale elektrycznym jest post - wygląd czujników - tam odnajdziesz zdjęcie czujnika położenia wału.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
obal

Post autor: obal »

i takie pytanie ktory z przekaxników odpowiedzialny z odpalenie
ODPOWIEDZ