"wiecznie zimny" silnik.
Moderator: Moderatorzy
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Tylko zobacz, że jazda na krótkich trasach też za bardzo Ci nie pomoże bo silnik i tak sie nie będzie nagrzewał do temperatury normalnej pracy a co za tym idzie i spalanie niewiele spadnie.


kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
- Yagr
- Posty: 14630
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
robertford, Griby pisze że dzieki wymianie termostatu może szybciej przełączyć na gaz, a że na krótkich dystansach pali więcej to norma tylko lepiej tego więcej palić gazu niż beny 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Nie do końca jest tak.Yagr pisze:tylko lepiej tego więcej palić gazu niż beny
Silnik z instalacją gazową jest więcej chłodzony przez tą instalację niż przez chłodnicę .
Jak wszyscy co mają gaz wiedzą , że gdy się nie podgrzeje miejsca gdzie się rozpręża gaz to zamarznie i gaz nie pójdzie.
Tak , że mimo poprawnej pracy termostatu gdy tylko silnik przełączy się na gaz - płyn szybko zostaje schłodzony - dlatego krótkie trasy powodują duże spalanie paliwa na gazie tym bardziej.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: