ZA DUZE SPALANIE

Moderator: Moderatorzy

ROBERT

ZA DUZE SPALANIE

Post autor: ROBERT »

KUPILEM ESIA 1.3 Z 92R PALI JAK SMOK 11-12 LITRóW NA SETKE. CO MOZE BYC TEGO POWODEM??? ILE TO AUTKO POWINNO PALIC??
Załączniki
C3825631_3.jpg
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

Po pierwsze nie krzycz !! Nie piszemy dużymi literami.
Po drugie jest zakladka "szukaj" temat poruszany milion razy.

dla przykladu--- http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2425
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

ja bym jeszcze dodał, że ta fota powinna być w działe "Nasze auta" a nie w technicznym

[ Komentarz dodany przez: leszek: Czw 31 Sty, 2008 ]
daje czas koledze na przywitanie się :)
ROBERT

Post autor: ROBERT »

W takim razie witam wszystkich i bede starał siw w miare możliwosci poruszac po tych stronach tak jak trzeba ale troche wyrozumiałosci jestem tu nowy.

[ Komentarz dodany przez: leszek: Czw 31 Sty, 2008 ]
dlatego dostałes kredyt zaufania i lagodnie zwrocona uwagę a nie ostrzeżenie.:)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jak z silnikiem jst wszystko ok, nie szarpie nie muli obroty ma prawidlowe to na 95% jedz dowarsztatu niech ci sonde lambda sprawdzą
ROBERT

Post autor: ROBERT »

Dzieki za info i jeszcze raz sorki.
ROBERT

Post autor: ROBERT »

Witam. zauwazylem ze jak zagrzeje silnik to skaczaa obroty podiezdza wskaznik na 3000 obr.po chwili spada na 500pare razy a potem ma prawidłowe?? podejzewam kroka . dzieje sie to przy niskiej temperaturze na dworze i przy wysokiej wilgotnosci. czy to moze byc powód takego ogromnego spalania?prosze doradzcie :sad: :sad:
ROBERT

Post autor: ROBERT »

dodaje ze autko na mono wtrysku.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2008, 18:26 przez ROBERT, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

ROBERT, po pierwsze to nie pisz posta po poście, w prawym górnym okienku każdego posta jest przycisk edycji i jego używaj do dopisków czy zmian w poście ;)
Falowanie obrotów może byc spowodowane krokowym (tematów o tym znajdziesz dużo) ale za spalanie prędzej będzie odpowiedzialna sonda. Sprawdziłes ją jak ci cidzej radził? Sam krokowy tez może powodować zwiększone spalanie ale wtedy gdy się nie "wyłącza" i cały czas daje "ssanie" a to zauważyłbyś po wyższych obrotach. Z tym falowaniem to posprawdzaj sobie wtyczki i inne łączenia kabli, zakonserwuj jakimś preparatem zabezpieczającym do elektryki (np. ISOL) bo to nie koniecznie musi byc krokowy a mogą kable do niego (wskazuje na to fakt że dzieje ci sie tak przy wysokiej wilgotności)
SPRAWDŹ Tˇ SONDĘ!
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ROBERT

Post autor: ROBERT »

Yagr pisze:SPRAWDŹ Tˇ SONDĘ
Witam sonda jest ok, po zagrzaniu silnika i wylaczeniu ssaniaauto traci obroty czasem nawet gasnie . smierdzi potem chwile paliwem. to tak jakby go przylewalo??? :sad:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Za zalewanie odpowiedzialne są czujniki temperatury wody i powietrza.
Za zaduże spalanie odpowiedziale są też hamulce - może któryś lekko blokuje a Ty nawet o tym nie wiesz - podnieś w chwili wolnej każde kółko do gury i pokręć ręką.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ROBERT

Post autor: ROBERT »

jamszoł pisze:Za zaduże spalanie odpowiedziale są też hamulce
Witaj jak go kupilem to dalem go przejzec tez na warsztat do kolgi i zmienialem opony na zimówki to jedyne co wykrylismy przy tym to prawe tylne łozysko ma minimalny zuzik, ale jeszcze spokojnie mozna jezdzic.podejzewam wine za przepał ponosi chyba zły dobór mieszanki wstzelony w gar.za bogata w paliwo. i taki cyrk sie potem dzieje.
ROBERT

Post autor: ROBERT »

Panowie brakowalo mi przewodu łączacego wlot filtra z niby kolektorem ( podgrzewanie powietrza wchodzacego do filtra) to tez moze byc skutek falowania obrotów???
ROBERT

Post autor: ROBERT »

WITAM. Problem juz rozwiazany. KROCZEK WYMAGAŁ CZYSZCZENIA I TERMOSTAT NA POZOR DOBRY OKAZAL SIE ZA PREDKO PUSZCZAC PRZEZ CO JEZDZILEM CIˇGLE NA WLACZONYM SSANIU. (CIAGLE GO SUSZYLO) W RAZIE PODOBNYCH OBJAWóW POLECAM DOKŁADNIE TO SPRAWDZIC. Pozdrowionka i dzieki za pomoc. :grin:
ODPOWIEDZ