"wiecznie zimny" silnik.
Moderator: Moderatorzy
Ktoras wtyczka przy obudowie termosttau - nie okragla tylko prostokatna - zewrzyj styki we wtyczce - zegar powinien max do gory pojsc.
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
emceha, po mojemu - zbyt duży spadek napięcia na obwodzie czujnik temp - wskaźnik. Posprawdzaj przewody.
Alba za mało płynu - jak dodasz gazu to pompa podpąpuje płyn i wskaźnik zaczyna pokazywać temperaturę a jak puścisz nogę z gazu to zaczyna brakować płynu - czujnik wtedy pracuje na sucho a w tedy temp spada bo czujnik nie ma co pokazywać (- w tej opcji - najgorsza prognoza - pompa wody) ale nie będę krakał.
Alba za mało płynu - jak dodasz gazu to pompa podpąpuje płyn i wskaźnik zaczyna pokazywać temperaturę a jak puścisz nogę z gazu to zaczyna brakować płynu - czujnik wtedy pracuje na sucho a w tedy temp spada bo czujnik nie ma co pokazywać (- w tej opcji - najgorsza prognoza - pompa wody) ale nie będę krakał.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Jurek ale płyn nie dawał by takich objawów natychmiastowo. Powiedz mi ja szybko wzrasta prędkośc obrotowa na 5 biegu z 2 do 2,5 tyś przy tym silniku??? Kilka sekund a reakcja wskaźnika jest natychmiastowa. Pompa w życiu nie zdąży podpompować w tym czasie tyle płynu żeby czujnik wyczył aż taką róznicę.
Pompa wymieniona, płynu wzorowo jeśli chodzi o ilość. Silnik nie przegrzewa się (od listopada nie słyszałem żeby się wentylator włączył). Moim zdaniem bliżej prawdy jest twoja teoria na temat spadku napięcia
NIe zawsze się to zdarza. Jedynie z rana, zaraz po nocnym postoju.
Viper9595, czyjnik jest wkęcony w obudowę termostatu. Jak stpoisz przed maską to zaraz przy silniku, wkręcony pod kątem od spodu
Pompa wymieniona, płynu wzorowo jeśli chodzi o ilość. Silnik nie przegrzewa się (od listopada nie słyszałem żeby się wentylator włączył). Moim zdaniem bliżej prawdy jest twoja teoria na temat spadku napięcia

Viper9595, czyjnik jest wkęcony w obudowę termostatu. Jak stpoisz przed maską to zaraz przy silniku, wkręcony pod kątem od spodu

witam,
wymieniłem wczoraj termostat i teraz poczułem dopiero co to ogrzewanie w zimie
mam do Was pytanie: ile tak pi razy drzwi powinno spaść spalanie - bo teoretycznie zimny silnik pali więcej? dodam, że mam inst. sekwenc. - czy odczuję coś w spalaniu gazu i w kieszeni? zatankowałem się do pełna ale mało teraz jeżdżę i nie mogę się doczekać prawdziwego wyniku
. do tej pory palił mi 12-13 ltr LPG średnio.
pozdrawiam
wymieniłem wczoraj termostat i teraz poczułem dopiero co to ogrzewanie w zimie

mam do Was pytanie: ile tak pi razy drzwi powinno spaść spalanie - bo teoretycznie zimny silnik pali więcej? dodam, że mam inst. sekwenc. - czy odczuję coś w spalaniu gazu i w kieszeni? zatankowałem się do pełna ale mało teraz jeżdżę i nie mogę się doczekać prawdziwego wyniku

pozdrawiam