Co to za kabelek?

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 341
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Żory

Co to za kabelek?

Post autor: Przemo »

witam.. wybieram sie w dluzsza trase i musze wszystko posprawdzac. mianowicie jak kupilem
samochod to od poczatku wisial ten kabelek(foto1) tak i nie wiem gdzie powinien byc wpiety i
wogole za co jest odpowiedzialny.. wydaje mi sie ze cos zwiazane z wentylatorem chlodnicy? a
druga sprawa by nei zaczynac nowego tematu to na ostaniej fotce jest inna ruła ukladu
dolotowego.. powietrza nie przepuszcza... jest cos pokombinowane tu ale silnik zbiera sie
bardzo pzryzwoicie.. moze tak zostac czy nie? sorry za jakos zdjec ale mam takie ino:/ zdjecia
sa w kolejnosci jak ida kabelki i gdzie mniej wiecej ida..

foto1: Obrazek


foto ostatnie to dolot nie wyglada to dobrze ale powietrza nie przepuszcza tasma owiniete dla
pewnosci..
Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 sty 2008, 13:16 przez Przemo, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

kolego zrób porządek z fotami, bo sie otwierają tragicznie !

poza tym możesz już je wogole wywalic - temat byl poruszany kilka razy na forum - jest to wtyczka od czujnika temp. pokazujacego temp silnika na licznikach - stosowana w przypadku silnikow CVH np. 1.4 - jezeli liczniki pokazuja ci temp silnika - nie musi byc podpieta.
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

foto 2 wygląda jak wtyczka od czujnika temp. który daje sygnał na wskaźnik na desce rozdzielczej
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 341
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Żory

Post autor: Przemo »

sorka ale nie widzialem jak to znalezc.. temat do smieci..
orioninblue najlepszego;)
a tak pozatym zastanawia mnie czemu ten kabelek tam jest jak to 1,6 i na desce temp mam ok.. a ta rula dolotowa ma srednice wieksza i nie sprawia to zadnego problemu?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14627
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

co do wiszących wtyczek - wiążka jest uniwersalna więc w zależności od wersji część jest wykorzystana a część nie. Co do rury to wygląda na to że ktoś sobie swoja oryginalną rurę rozwalił i wstawił taką jaką miał pod ręką. Ta u ciebie wygląda jak rura do CVH 1,6 EFI. Jak to połączenie z taśmą jest szczelne to może zostać.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 341
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Żory

Post autor: Przemo »

dzieki wszystkim za odpowiedzi.. wiec zostawiam to tak jak jest:]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

koledzy,tak mi sie wydaje ze to raczej obudowa filtra powietrza jest nie taka jak powinna byc :) chyba jest od nowszej wersji,ale moge sie mylic, u mnie w dieslach w nowszych wesjach tak jest, wiec moze w benzynach tez
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 341
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Żory

Post autor: Przemo »

to wyjasnie obudowa filtra powietrza jest dobra.. ja mam 1,6l 16v EFI 90km i tutaj byla prosta rurka mneijszej srednicy, a rurka ta co mam pochodzi z silnika 1,6 EFI 105km;) napewno bo kupilem na czesci taki samochod i w nim mam taka sama duza rure;p
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14627
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Przemo pisze:a rurka ta co mam pochodzi z silnika 1,6 EFI 105km
no przecież pisałem, tą rurę to wszędzie poznam :mrgreen:
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ