Problem z zapalaniem
Moderator: Moderatorzy
Problem z zapalaniem
Witam
Posiadam Escorta 1,6-16v 95 rok MK VII
Problem jest dość nietypowy nie wiem co jest !
Zapala na dotknięcie , ale przez tydzień . Póżniej coś mu się przestawia i kręci ale nie zapala . Iskra jest paliwo też podaje . Ale jak zapalam przez kable od innego auta zapala na tyk i znowu spokój na tydzień pali na dotyk . Po tygodniu znów kręcie jak szalony ale nie zapala ??? . Zrobiłem taki myk . Jeżdziłem wszystko ok , zapala od pierwszego . I znów za pierwszym nie chce zapalić . Spróbowałem raz jeszcze i nie zapalił podłączam kable od kupla auta i nie czekam tylko od razu kręcę pali na tyk . Kumpel odłącza od razu kable a ja go gaszę . Zapalam i gaszę z 10 razu i pali na tyk . Po tygodniu znów nie chce . Teperatura powietrza nie ma znaczenia odpala przy -13 a przy +1 nie chce .
Akumulator sprawny kręci jak szalony , świece wymienione . Ma ktoś jakąś sugestię ??? Co kable WN , cewka ? ale tydzień zapala na tyk ... kurde sam nie wiem .
Pomożecie ?
Posiadam Escorta 1,6-16v 95 rok MK VII
Problem jest dość nietypowy nie wiem co jest !
Zapala na dotknięcie , ale przez tydzień . Póżniej coś mu się przestawia i kręci ale nie zapala . Iskra jest paliwo też podaje . Ale jak zapalam przez kable od innego auta zapala na tyk i znowu spokój na tydzień pali na dotyk . Po tygodniu znów kręcie jak szalony ale nie zapala ??? . Zrobiłem taki myk . Jeżdziłem wszystko ok , zapala od pierwszego . I znów za pierwszym nie chce zapalić . Spróbowałem raz jeszcze i nie zapalił podłączam kable od kupla auta i nie czekam tylko od razu kręcę pali na tyk . Kumpel odłącza od razu kable a ja go gaszę . Zapalam i gaszę z 10 razu i pali na tyk . Po tygodniu znów nie chce . Teperatura powietrza nie ma znaczenia odpala przy -13 a przy +1 nie chce .
Akumulator sprawny kręci jak szalony , świece wymienione . Ma ktoś jakąś sugestię ??? Co kable WN , cewka ? ale tydzień zapala na tyk ... kurde sam nie wiem .
Pomożecie ?
Rob, wyczyść klemy, punkty masy i przeczyść tak jak Ci Cidzej radzi wszystkie styki we wtyczkach
Pokusiłbym się jeszcze o powyciąganie istitnych przekaźników i przeczyszczenie im nózek. Powinno pomóc. Jeśli nic to nie da to moim zdaniem problem bedzie lezał gdzieś w skrzynce bezpieczników. Jak ja przelutować znajdziesz na forum 


- kupiec
- Posty: 12915
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
napisze co ja zrobiłem - podobny miałem problem a nawet napisze tak że czym chłodniej tym lepiej palił. wyczyściłem wszystkie masy, klemy i po problemie. tak miałem ja - 1.6 81r. dlatego teraz diesla kupiłem bo mniej zasra..j elektryki.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
OK . Dzięki chłopaki . Będę czyścił klemy . masy to cholera gdzie sa bo essiego mam 2 tygodnie a zima i zimno
No i zajrze do skrzynki bezpieczników ... zobaczymy ...
A i jeszcze jedna sprawa . jakie Fordy mają aku ? Bo ja mam jakiś dziwny . Zamiast słupków mam takie .... blaszki i klemy tez jakieś dziwne ... Nie wiem jak to opisać ...

No i zajrze do skrzynki bezpieczników ... zobaczymy ...
A i jeszcze jedna sprawa . jakie Fordy mają aku ? Bo ja mam jakiś dziwny . Zamiast słupków mam takie .... blaszki i klemy tez jakieś dziwne ... Nie wiem jak to opisać ...