problem z silnikiem

Moderator: Moderatorzy

frunior

problem z silnikiem

Post autor: frunior »

witam wszystkim
mam problem:(prosze o pomoc .
mam escorta 1,4 lpg
i ost. nie wiem co sie stalo ale moj samochodzik nie trzyma obrotow :(:(
doslownie gasnie musze caly czas trzymac noge na gazie ..
co zrobic ?
podkrecic obroty? czy to moze cos innego ?
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

Nie ten dział, poza tym 2 razy założyłeś ten sam temat i poszukaj w szukajce, może Ci lewe powietrze gdzieś bierze
frunior

Post autor: frunior »

to ze jest 2 razy ten sam temat to nie chcaco
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3486
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

frunior, może być setki przyczyn.Napisz co TY już zrobiłeś a my podpowiemy więcej.
A swoją drogą,to ciekawe jak chcesz naprawić Escorta przez neta :mrgreen: Poczytałeś chociaż trochę tematy "historyczne",czy od razu POMOCY?
A co tam zresztą,pewnie i tak temat tak oględny jutro wyląduje w "Śmietniku"
frunior

Post autor: frunior »

wiec tak na poczatek przepraszam ze wystawilem takie same dwa tematy zrobilem to naprawde nie chcaca, jestem poczatkujacym tutaj wiec nie chce "robic syfu" i naprawde jszczcze raz przepraszam..
a co do problemu hmm sprawdzalem swiece ,kable , nie ma lewego wlotu powietrza ..
mechnik powiedzial ze to moze silnik krokowy.. co o tym myslicie ? ?
______________
histori nie czytalem i jak troche pomylilem dział to za to tez sorki
pozdrawiam escortowcow :D
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

frunior pisze:owiedzial ze to moze silnik krokowy
ja myśle, że to może mechanik .... :P

morze to jest szerokie i głebokie :P miernik włape plus opcja http://siec.no-ip.com/forum/search.php i szukaj rozwiązania problemu - o 1.4 na podstawie tego forum można encyklopedie napisać :D

POWODZENIA
frunior

Post autor: frunior »

ojej moze i to smieszne ale tak powiedzial :P:P
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Strzelił Ci o silniku krokowym , żeby zrobić na tobie wrażenie , że jest z niego świetny fachowiec.
Przeczesz forum a znajdziesz więcej odpowiedzi i podpowiedzi niż twój mechanior ma kłaków na głowie. :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3486
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Kamilu napisz proszę czy:
- nie trzyma na LPG czy na benzynie czy na obu paliwach
- jak już odpalisz,poproś sąsiada aby lekko przytrzymał go na gazie aby nie zgasł,a Ty otwórz maskę i posłuchaj dokładnie czy jednak gdzieś nie syczy
- masz możliwość podkręcenia tych obrotów?
- instalacja LPG której generacji?
frunior

Post autor: frunior »

wiec tak na lpg chodzi w sposob taki ,ze da sie jechac :P ale gdy zatrzymam sie i dam np. na luz to obroty spadaja do 1000 i zaczyna sie hustawka az do czasu az zgasnie.
na paliwie nie da se jechac trzeba ostro gazowac zeby nie zgasl
--------
mozliwosc jest ale chyba ne o to chodzi co ?nie
-------
lpg wielo punktowy
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3486
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Jeżeli i LPG i benzynka Ci szwankuje,to stawiał bym w pierwszej kolejności na "lewe" powietrze.
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3486
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Jeżeli i LPG i benzynka Ci szwankuje,to stawiał bym w pierwszej kolejności na "lewe" powietrze.
lpg wielo punktowy
Rozumię,że sekwencja?
Ale jaja w poście powyżej nie mam klawisza "Usuń" :sad:
Ostatnio zmieniony 10 gru 2007, 21:27 przez darcun4, łącznie zmieniany 1 raz.
frunior

Post autor: frunior »

thx jutro rano postaram sie sprawdzic czy to moze to .
a w nastepnej kolejnosci jakby t nie blylo powietrze to co to moze byc ?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

frunior, jak następnym razem piszesz na priva to napisz że masz 1,4 z gazem i problem jest taki na gazie a taki na benie...
a teraz prosta rada:
po pierwsze zrób sobie reset kompa a po tym prostym zabiegu jedź na benzynie do gazownika, niech ci wymieni filterek gazu i zrobi porządną regulację parownika i komputera gazowego (nadal nie wiemy co masz za instalację). Rurę od wlotu powietrza do filtra obróć tak żeby pęd powietrza nie wtłaczał w nią powietrza. Gazol niech tez sprawdzi jak instalka ma ustawiona emulację sondy lambda. Dobrze też wymienić filtr powietrza. Wszystkie powyższe czynności to zwykła czynności serwisowe które powinieneś co jakis czas wykonać i nie są zanadto kosztowne (regulacja 30-40 zł, filterek gazu 3-8 zł, filtr powietrza 20-25 zł) Po tych czynnościach zapraszam z powrotem do tego tematu z relacją jak teraz jeździ :)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ