Kupiłem coś takiego jak elektrosol sp-m, podobno chroni styki, zapobiega utlenianiu itp. Zalecają napsikać na złącze, poruszać stykiem, a po odparowaniu rozpuszczalnika złączyć sytk.
Może trochę niezbyt mądre pytanie, ale wolę już się upewnić przed zastosowaniem, żeby nie było jak z moto-doktorem - że preparat może bardziej zaszkodzić niż pomóc.
Jeżeli to co piszę na puszce z tym elektrosolem nie jest kłamstwem, to uważam że nie zaszkodziłoby rozłączyć złącza elektryczne przy silniku, popsikać tym i złączyć gdyż być może przez kilka lat nieruszania zdążyły już zaśniedzieć?
Pozdr.
Płyn "Elektrosol S-PM" spray?
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Dokładnie a poza tym złącz taką wtyczkę i rozłącz kilka razy - przeczyści się styk wewnętrzny.
A jeśli chodzi o odparowanie to zrób właśnie tak jak piszą - te pteparaty w stanie lotnym są łatwo palne i jak zaiskrzy to może Ci popażyć ręce.
Poza tym pisałem już wcześniej aby każdy zrobił sobie takie coś przed zimą , jako " Obsługę zimową " żeby puźniej się nie ździwić jak któregoś dnia rano przy minus 15 samochód odmówi posłuszeństwa.
A jeśli chodzi o odparowanie to zrób właśnie tak jak piszą - te pteparaty w stanie lotnym są łatwo palne i jak zaiskrzy to może Ci popażyć ręce.
Poza tym pisałem już wcześniej aby każdy zrobił sobie takie coś przed zimą , jako " Obsługę zimową " żeby puźniej się nie ździwić jak któregoś dnia rano przy minus 15 samochód odmówi posłuszeństwa.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Łatwopalne dlatego, że jako gaz nośny użyli propan-butan, być może ze względu na niską cene lub dlatego, że mieszanka ich jest rozpuszczalnikiem składnika aktywnego.
No to super to rozłączę wszystkie wtyczki i popsikam, poruszam stykami, ale papierem ściernym do większości styków raczej nie ma szans dotrzeć zwłaszcza w gniazdach wielostykowych.
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdr.
No to super to rozłączę wszystkie wtyczki i popsikam, poruszam stykami, ale papierem ściernym do większości styków raczej nie ma szans dotrzeć zwłaszcza w gniazdach wielostykowych.
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdr.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Dlatego kazałem Ci złączyć i rozłączyć po kilka razy taką wtyczkę , żeby się samo pośrutowało w środku - do większości nie dostaniesz się z papierem ściernym a to i tak tylko do końcówki męskiej a damskiej nie przeczyszcisz inaczej.
Zresztą chłop jesteś i co ja Ci tu będę tłumaczył.
Zresztą chłop jesteś i co ja Ci tu będę tłumaczył.

Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]