Problem ze wskaźnikami na desce rozdzielczej
Moderator: Moderatorzy
Problem ze wskaźnikami na desce rozdzielczej
Witam
Nie całe dwa dni temu kupiłem Escorta 1.4 89r. MKIV na gażniku z LPG.
Niestety zauważyłem że wskazówka od obrotomierza stoi w miejscu, tak samo jak wskazówka od temp. cieczy chłodzącej.
Próbowałem sprawdzić czy styki przy wyświetlaczu są luźne. Jednak nic to nie dało. Dodam że nie wymontowałem zegarów bo trzymały sie na lince od prędkościomierza wiec specjalnie dojścia nie miałem. Co w tej sytuacji zrobic?
Prosze o odpowiedz
Nie całe dwa dni temu kupiłem Escorta 1.4 89r. MKIV na gażniku z LPG.
Niestety zauważyłem że wskazówka od obrotomierza stoi w miejscu, tak samo jak wskazówka od temp. cieczy chłodzącej.
Próbowałem sprawdzić czy styki przy wyświetlaczu są luźne. Jednak nic to nie dało. Dodam że nie wymontowałem zegarów bo trzymały sie na lince od prędkościomierza wiec specjalnie dojścia nie miałem. Co w tej sytuacji zrobic?
Prosze o odpowiedz
jeżeli chodzi o zegary jako całość - wyświetlacz to tak. Bo przecież w przeciwnym wypadku, gdyby nie było masy, nie było by podświetlenia lub kontrolek. Dobrze myśle?jamszoł pisze:Sprawdź czy dochodzi masa do zegarów.
Myśle, że w takim wypadku sprawa obrotomierza i temp płynu chłodzącego tkwi w czymś innym. Tyle tylko w czym?
Dwie kostki sprawdziłem. Niby są okey. Na kostkach masa jest.
AHA, ZAPOMNIAŁEM DODAĆ. NIE WYŚWIETLA SIĘ NAWET KONTROLKA CIŚNIENIA OLEJU. Sprawdziłem żaróweczke. Jest dobra.
A wracając do poprzedniego problemu z obrotomierzem i temp silnika. Zrobiłem też tak jak wyczytałem z archiwum - odkręciłem przeźroczystą osłonkę i popchnęłem palcem wskazówki. Ani drgną.
Szukałem w komorze silnika tych czujników.
Znalazłem jeden przy bagnecie od oleju. A z tego co wiem musi to być czujnik ciśnienia oleju. Wychodzi z niego jeden kabel. to jest to??
czujnik od temp cieczy chłodzącej znajduje się w termostacie? gdzie on jest?
I osobna sprawa z obrotomierzem. co z tym fantem zrobic?
AHA, ZAPOMNIAŁEM DODAĆ. NIE WYŚWIETLA SIĘ NAWET KONTROLKA CIŚNIENIA OLEJU. Sprawdziłem żaróweczke. Jest dobra.
A wracając do poprzedniego problemu z obrotomierzem i temp silnika. Zrobiłem też tak jak wyczytałem z archiwum - odkręciłem przeźroczystą osłonkę i popchnęłem palcem wskazówki. Ani drgną.
Szukałem w komorze silnika tych czujników.
Znalazłem jeden przy bagnecie od oleju. A z tego co wiem musi to być czujnik ciśnienia oleju. Wychodzi z niego jeden kabel. to jest to??
czujnik od temp cieczy chłodzącej znajduje się w termostacie? gdzie on jest?
I osobna sprawa z obrotomierzem. co z tym fantem zrobic?
Okey, sprawdze.
Przed chwila wpadłem na jedną myśl. Czy jest możliwość że mam zegary z innego rocznika i nie pasują?
Mam takie, z tym że temp silnika jest na odwrót umieszczona ze stanem paliwa:
http://moto.allegro.pl/item266155853_fo ... cznik.html
Przed chwila wpadłem na jedną myśl. Czy jest możliwość że mam zegary z innego rocznika i nie pasują?
Mam takie, z tym że temp silnika jest na odwrót umieszczona ze stanem paliwa:
http://moto.allegro.pl/item266155853_fo ... cznik.html
- kupiec
- Posty: 12915
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
ja miałem 88 i taki licznik jak ten z allegro więc jak ty masz "na opak" to może coś jest pokitrane na kablach. może na kostkach jest pokitrane jak pamietam to tam są dwie kostki jedna od obrotka i druga od pozostałych gadżetów. jak miałem problem z obrotkiem to musiałem "powtykać' kable w kostce bo luz jakiś się zrobił, po prostu z czasem od wstrząsów wtyki się luzują
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty