2 i 4 w szkrzyni nie wskakuje

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

2 i 4 w szkrzyni nie wskakuje

Post autor: siutek »

tak jak w temacie.

nie zawsze, ale czasem cos "odbije" mojej skrzyni, i w ten czas nie moge wrzucic 2 ani 4, czyli to co jest w dolnej linii (wsteczny wskakuje ok), po jakims czasie problemy znikaja i wchodzi jakby nigdy nic. poprostu nie moge przesunac dzwigni zmiany w dol, na miejsce 2 i 4.

prosze, powiedzcie mi ze to sie da naprawic. bo jak uslysze ze musze qpic skrzynie to sie pochlastam! (juz na liscie zakupow jest parownik do instalacji, bo moj ledwo zipie)
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

może to być wina złej regulacji lewarka chociaż powątpiewam... Wg mnie zawsze sie da jakos naprawić :) Ale nie zawsze jest to opłacalne... Musisz rozebrać skrzynie i ocenić co się tam dzieje... Ja niestety u siebie musiałem skrzynie wymieniać... na szrocie zapłaciłem za nią 600zł... Więc jeśli chcesz zaoszczędzić musisz ją sam rozebrać i zobaczyć co jest nie tak... Czasami u mnie było tak, że 4 bieg trzeba było wrzucać inaczej niż normalnie czyli bardziej "odpychać" lewarek... Ale to w momencie jak troche się w korku postało. Poczekaj na rady innych kolegów, bo ja nie jestem w stanie dużo wymyślić ;)
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
MARKKO

Post autor: MARKKO »

Wuerte pisze:bo ja nie jestem w stanie dużo wymyślić
a jesteś w stanie w ogóle myslec? :P ja miałem kiedyś problem z wrzuceniem 1 nawet na postoju trzeba było robić to przez dwójke, popatrz sobie podsamochodem czy wszystko co idze od lewarka do skrzyni jest dobrze poskręcane.
Adriano

Post autor: Adriano »

Kiedyś w kadecie straciłem 1,3 i wsteczny, ruszałem z 2 i potem 4. Mechanik zrobił to w pół dnia, podobno jakieś wodziki w skrzyni trzeba było wyregulować.
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

no jak na zlosc, dzisiaj przyszlo mi holowac golfa, ciagnalem na jedynce ile weszlo, az wyl z bolu, potem trojka, ale o rozpedzeniu sie moglem zapomniec... problem ten wystepuje rowniez jak stoje, z wylaczonym silnikiem.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Vieczur

Post autor: Vieczur »

taki przypadek mialem ostatynio w alfie 156 z niemiec przywiezionej.. po rozebraniu mieszka, lewarka itd okazalo sie ze jakis taki plastik byl pekniety w ktorym pracowala dzwignia zmiany biegow i sie co jakis czas blokowalo.. nie wiem.. moze w escorcie podobnie bedzie...
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Moim zdaniem należy wejść pod samochód i sprawdzić dobrze połączenie lewarka ze skrzynią biegów a w szczególności połączenie tuż przy skrzyni.Możliwe , że tam jest luz i od czasu do czasu łącznik się przesuwa i w tedy ginie 2 i 4 .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

wiecie co?? mechanik zajrzal do skrzyni, tam prawie nie bylo oleju :D. wlal mi tyle ile trzeba, i od tamtej pory jak reka odjal, a robil to jakies 3 miesiace temu :P
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
ODPOWIEDZ