2 i 4 w szkrzyni nie wskakuje
Moderator: Moderatorzy
2 i 4 w szkrzyni nie wskakuje
tak jak w temacie.
nie zawsze, ale czasem cos "odbije" mojej skrzyni, i w ten czas nie moge wrzucic 2 ani 4, czyli to co jest w dolnej linii (wsteczny wskakuje ok), po jakims czasie problemy znikaja i wchodzi jakby nigdy nic. poprostu nie moge przesunac dzwigni zmiany w dol, na miejsce 2 i 4.
prosze, powiedzcie mi ze to sie da naprawic. bo jak uslysze ze musze qpic skrzynie to sie pochlastam! (juz na liscie zakupow jest parownik do instalacji, bo moj ledwo zipie)
nie zawsze, ale czasem cos "odbije" mojej skrzyni, i w ten czas nie moge wrzucic 2 ani 4, czyli to co jest w dolnej linii (wsteczny wskakuje ok), po jakims czasie problemy znikaja i wchodzi jakby nigdy nic. poprostu nie moge przesunac dzwigni zmiany w dol, na miejsce 2 i 4.
prosze, powiedzcie mi ze to sie da naprawic. bo jak uslysze ze musze qpic skrzynie to sie pochlastam! (juz na liscie zakupow jest parownik do instalacji, bo moj ledwo zipie)
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
może to być wina złej regulacji lewarka chociaż powątpiewam... Wg mnie zawsze sie da jakos naprawić
Ale nie zawsze jest to opłacalne... Musisz rozebrać skrzynie i ocenić co się tam dzieje... Ja niestety u siebie musiałem skrzynie wymieniać... na szrocie zapłaciłem za nią 600zł... Więc jeśli chcesz zaoszczędzić musisz ją sam rozebrać i zobaczyć co jest nie tak... Czasami u mnie było tak, że 4 bieg trzeba było wrzucać inaczej niż normalnie czyli bardziej "odpychać" lewarek... Ale to w momencie jak troche się w korku postało. Poczekaj na rady innych kolegów, bo ja nie jestem w stanie dużo wymyślić 


jest: koreański wysokoobrotowiec 
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.

był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
no jak na zlosc, dzisiaj przyszlo mi holowac golfa, ciagnalem na jedynce ile weszlo, az wyl z bolu, potem trojka, ale o rozpedzeniu sie moglem zapomniec... problem ten wystepuje rowniez jak stoje, z wylaczonym silnikiem.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
wiecie co?? mechanik zajrzal do skrzyni, tam prawie nie bylo oleju
. wlal mi tyle ile trzeba, i od tamtej pory jak reka odjal, a robil to jakies 3 miesiace temu 


jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l