chłodzenie a w zasadzie jego brak

Moderator: Moderatorzy

emceha

Post autor: emceha »

M5K pisze:Po przejechaniu 10 km wskaźnik temperatury silnika jest prawie na czerwonym polu a samego silnika nie da sie dotknąć, płyn w chłodnic bulgoce...
M5K zmartwie Cię jak tak jak mnie koledzy niedawno zmartwili: to jest uszczelka pod głowicą :sad:

Przesledź ten temat: czyżby termostat???

Przeczytaj przedostatni post na 1 stronie (mój). mam to samo i to jest uszczelka. powiedzieli mi to zaraz po tym jak napisałem o bulgotaniu ale ja nie wierzyłem i szukałem innego wyjścia. Niestety mieli racje i u ciebie jest to samo :sad:
Ostatnio zmieniony 02 sie 2007, 21:04 przez emceha, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

A ja pocieszę. To jeszcze nie tak najgorzej ;)

Edytuję tego posta bo mnie zastanawia i intryguje post emcehy. Co do cholery ma wspólnego uszczelka pod głowicą do przegrzewania silnika? :???:
Ostatnio zmieniony 02 sie 2007, 22:12 przez morgon, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

xx

Post autor: darcun4 »

M5K pisze:Aha zrobiłem foto
Gdzie je znajdę?
Jeszcze bym sprawdził czy w ogóle pompa wodna pompuje.To że pasek napędza rolkę,to nie znaczy wcale,że wirnik musi się kręcić.Niestety z demonażem pompy jest trochę roboty ale kosztuje tyle ile uszczelka pod klawiaturę.
Załączniki
Nagrzewnica.jpg
Pompa+rozrząd.jpg
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

dokładnie tak jak darcun4, mówi nie masz obiegu masz coś z pompą koszt pompy okoł 99zł :mrgreen: weż ten wąż co z popy idzie odłącz i śprawdz czy ciśnie
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

i jeszcze jeden kwiatek do ogródka - może być zakamieniona chłodnica. ale trzeba też ten wentylator doprowadzić do porządku. i jeszcze jedno - wymień sobie płyn chłodniczy- gdy jest już stary i zużyty (częste dolewki destylowanej itp) dużo łatwiej go doprowarzić do wrzenia i nie ma prawidłowych właściwości.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

[quote="tarzan-geo"] (czary z mleka czy co?) :shock:
lol jakbym słyszał kumpli z pracy :mrgreen:
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

chłopaki a gdzie znajdę jakieś przekaźniki do wentylatora? jakim symbolem są oznaczone lub coś
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

wentylator nie ma dedykowanego przekaźnika - jest on wspólny dla całego układu zasilającego obwody silnika, tj. wtrysk, moduł zapłonowy itd, jest tylko bezpiecznik. załączany jest termowłącznikiem wkręconym (w 1.4 z 1991 roku) w obudowe termostatu - wtyczka z dwoma kablami koloru czarnego.
ODPOWIEDZ