Przerywana wycieraczka tylna?

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Przerywana wycieraczka tylna?

Post autor: KuRowSKi »

Czy Escort ma przerywaną tylną wycieraczkę? Bo jak podłączyłem taki sam przekażnik czasowy jak do przednich w miejsce zwory w skrzynce to wycieraczka chodzi cały czas?
Chyba że tam ma być jakiś inny przekaźnik?
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

TAK ma ;)
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

TAK ma
Cały czas mowa o przerywanej :smile:
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

przerywane wycieraczki sa montowane w escortach kombi,wiec od takiego musisz szukac przekaznika (przerywacza) i jest on inny niz ten od przednich wycieraczek
Ostatnio zmieniony 31 lip 2007, 22:43 przez WieSiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

MA PRZERYWANA ;) NP: (karzda GHIA ma TYLNˇ WYCIERACZKE Przerywaną ) i czy to kombi czy nie to ma :)
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

A ktoś wie jaki kolor ma ten przekaźnik?
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Albercik

Post autor: Albercik »

Pozwolę sobie odkopać ten już dość mocno zakurzony temat. Mianowicie u mnie wycieraczka chodzi non-stop. W marei miałem tak: włączam wycierałkę: praca przerywana, włączam spryskiwacz: praca ciągła. Puszczam spryskiwacz, jeszcze trzy obroty i spowrotem praca przerywana. Tak kombinuję, jak to zrobić w essim.

I tu pytanie: czy ktoś mógłby opisać działanie przekażnika od ghii? Tzn, czy on pracuje tak, że jest wycieraczka przerywana non-stop, czy przy spryskiwaczu działa normalnie?

I drugie pytanie przy okazji tematu wycieraczek. Tym razem przednich. Czy da radę wsadzić przekażnik od Foki? Bo teraz mam tak, że przy spryskiwaniu przedniej szyby wycieraczki muszę włączyć manualnie. A ja bym chciał tak, jak w cywilizowanych samochodach, czyli zaczynam pryskać - włączają się wycieraczki. Powycierają trochę i przestają. A 5 sekund później - jeszcze jedno machnięcie (jak w foce mk1). Robił to już ktoś?
Awatar użytkownika
Julo
Posty: 73
Rejestracja: 29 maja 2009, 15:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Julo »

KuRowSKi, Witam serdecznie ! Ja ostatnio zmuszony byłem właśnie taki przekaźnik kombinować na szrocie.Znalazłem przekaźnik koloru POMARAŃCZOWEGO z gniazda R-7, dokładnie taki sam na wielkość jak czerwony od wycieraczek przednich i moja wycieraczka tylna pracuje teraz w sposób przerywany tzn. przy wćiśniętym spryskiwaczu-praca ciągła-później wydaje mi się trzy wachnięcia i wraca do pracy przerywanej.
Ekspert to człowiek, który wie wszystko o niczym
Auto nie powinno wyglądać na szybsze niż jest w rzeczywistości.
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

Link do odpowiedzi kolegi Blazey-a

http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=7321

Myślę że tam znajdziecie wyczerpujacą odpowiedz.
Ten temat zamykam.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Zablokowany