Plan głowicy 1.8 16V

Moderator: Moderatorzy

emceha

Plan głowicy 1.8 16V

Post autor: emceha »

Pytanko: jaka jest odległość tłoka w najwyższym położeniu od głowicy??? Chodzi oczywiście o silnik 1.8 16V 130KM. Skoro mam uszczelkę wymieniać a i tak muszę jej szlif zrobić to już bym ją zplanował konkretniej tylko nie wiem ile mogę materiału zebrać żeby mi tłok w zawory nie przypierdzielił :-| Będę wdzięczny nawet za szczątkową wiedzę ;)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Re: Plan głowicy 1.8 16V

Post autor: cidzej »

emceha pisze:Będę wdzięczny nawet za szczątkową wiedzę ;)
jak będziesz miał tylko szczątkową wiedzę to nie ryzykuj ! bo mozesz płakać
emceha

Post autor: emceha »

ale szczątkowa wiedza może naprowadzic na dobre tory ;) nie bój się Łukasz, pomyślę dwa razy zanim to zrobię
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

I wtedy bedzie mozna szukac jakiegos 2.0 od RS-a :P
fryszard

Post autor: fryszard »

jak juz sciagniesz głowice to mozesz to zmierzyc przeciez. wiec jaki problem?
MARKKO

Post autor: MARKKO »

zrób szlif 0,2 mm i bedzie już dobrze bo to i tak dużo
emceha

Post autor: emceha »

fryszard pisze:jak juz sciagniesz głowice to mozesz to zmierzyc przeciez. wiec jaki problem?
W sumie fryszard masz rację ale chciałem wiedzieć wcześniej.
MARKKO pisze:zrób szlif 0,2 mm i bedzie już dobrze bo to i tak dużo
Dużo??? Dużo to jest 3,5 mm w malcu :razz: Myślałem przynajmniej o 1,0mm albo i nawet o 1,5mm ale nie wiem czy da się tyle no i jak się potem będzie silnik zachowywał bo przecierz skracam drogę paskowi rozrządu a co się z tym wiąże może być popierdziel z fazami :???: Więc myślę co tu zrobić.
fryszard

Post autor: fryszard »

o skracanie sie nie martw bo od tego jest napinacz, wazne zeby znaki kontrolne były w odpowiednich miejscach, pozatym nie planuj głowicy na maksa bo przy kazdym zdjeciu głowy powinno sie ja lekko zebrac, chyba ze przy nastepnym demontazu bedziasz ja wymieniał:P zostaw sobie jakas tam rezerwe.
emceha

Post autor: emceha »

fryszard pisze:pozatym nie planuj głowicy na maksa bo przy kazdym zdjeciu głowy powinno sie ja lekko zebrac, chyba ze przy nastepnym demontazu bedziasz ja wymieniał:P zostaw sobie jakas tam rezerwe.
Własnie mam zamiar tak zrobić bo cabrio dozywotnio chyba zostanie u mnie :-| Dzięki za rady ;)
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

emceha pisze:bo cabrio dozywotnio chyba zostanie u mnie
żebyś się nie zdziwił :mrgreen:
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
ODPOWIEDZ