Pomozcie poczatkujacemu.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
jaro
Posty: 1663
Rejestracja: 31 gru 2006, 18:00
Lokalizacja: Łambinowice
Pojemność: 1600
Rocznik: 1989
Generacja: MK4
Nadwozie: Cabrio

Post autor: jaro »

i już jest ze strzałkami dodam że rurka oznaczona niebieską strzałką jest podłączona do kolektora ssącego
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Nie widzę zdjęcia ;)
Tfaruk

Post autor: Tfaruk »

Ja widzę, u mnie jest wszystko ok.
Awatar użytkownika
jaro
Posty: 1663
Rejestracja: 31 gru 2006, 18:00
Lokalizacja: Łambinowice
Pojemność: 1600
Rocznik: 1989
Generacja: MK4
Nadwozie: Cabrio

Post autor: jaro »

a ja widze kurde blade
jest escort MK IV 1.6 cabrio xr3i
jest BMW 330d kombi
jest Fiesta MK6 1.25 PB
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23544
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jaro, wydaje mi sie ze powinna podlaczona do zaworu ERG... czyli urzadzenia wrzucajacego spaliny do kolektora dolotowego, ja osobiscie bym tego nie podlaczal,bo to na nic zlego nie spowoduje ze jest odlaczony,a nawet moze pomoc,bo moze miec ciut wieksza moc gdyz nie zanieczyszcza powietrza dochodzacego do silnika.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
jaro
Posty: 1663
Rejestracja: 31 gru 2006, 18:00
Lokalizacja: Łambinowice
Pojemność: 1600
Rocznik: 1989
Generacja: MK4
Nadwozie: Cabrio

Post autor: jaro »

właśnie stwierdziłem językiem że zasysa powietrze i byłem ciekawy czy ma być gdzieś podłączony czy nie , dzięki za cenną rade. Jeszcze jak znajde ten ERG to bedzie git.
jest escort MK IV 1.6 cabrio xr3i
jest BMW 330d kombi
jest Fiesta MK6 1.25 PB
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23544
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

zaklej ten przewod i nigdzie go nie podlaczaj :) Niech nie zasysa powietrza,bo smieci Ci wleca do kolektora dolotowego :D A jak go zatkasz,to po klopocie :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
jaro
Posty: 1663
Rejestracja: 31 gru 2006, 18:00
Lokalizacja: Łambinowice
Pojemność: 1600
Rocznik: 1989
Generacja: MK4
Nadwozie: Cabrio

Post autor: jaro »

to gitara dzięki zaklejam
jest escort MK IV 1.6 cabrio xr3i
jest BMW 330d kombi
jest Fiesta MK6 1.25 PB
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

wtrące się znowu apropo wskaźnika paliwa... U mnie już od dawna jest poniżej zera... bywało, że kończyła mi się benzyna i po zalaniu 10litrów wskazówka wchodziła dopiero na 1 kreskę (jeszcze przed rezerwą). A czy pompe miałem wymienianą to nie wiem, bo w 1.3 gaźniku pompa jest mechaniczna i raczej rzadko ulega awarii z tego co słyszałem. Chociaż któż to może wiedzieć? :)
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

A tymi wskaźnikami nie ma się co przejmować Mi np. po przejechaniu ok 20 km wskazówka potrafi opaść o 1\4 skali i gdybym miał się wskaźnikiem sugerować co do spalania, to by mój Escorcik musiał palić ok 20 litrów na sete
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

jeszcze moje 3 grosze

ja mogę mieć poniżej rezerwy i przejadę około 15km, więc tak jak wszyscy pisali te wskaźniki są do pupy :razz:
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
emceha

Post autor: emceha »

orioninblue pisze:więc tak jak wszyscy pisali te wskaźniki są do pupy
orioninblue, święte słowa ;)
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

nie no taki święty to ja nie jestem ;)
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

orioninblue pisze:ja mogę mieć poniżej rezerwy i przejadę około 15km
hehe ja to nawet z 60 km zrobie :D Przyjmuje ze spala 10 na 100 i jezdze na kilometry :] dzis wlalem 7 litrow i wskazowka nawet nie drgnela a byla ponizej rezerwy.
emceha

Post autor: emceha »

SlaVkoEg pisze:Przyjmuje ze spala 10 na 100 i jezdze na kilometry
He he z kąd ja to znam :P Ale powiem wam że jak wracałem ze zlotu to teoretycznie według moich obserwacji wskaźnika paliwa powinno mi braknąć wachy w Częstochowie a dojechałem do domu (70 km od Częstochowy) i na drugi dzień jeszcze 3 kilometry do stacji na tym zajechałem :shock: Tak więc
orioninblue pisze:te wskaźniki są do pupy
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ODPOWIEDZ