Obroty Idą cały czas w górę !!!! POMOCY!!!!

Moderator: Moderatorzy

Chester1311

Obroty Idą cały czas w górę !!!! POMOCY!!!!

Post autor: Chester1311 »

Witam , mam taki problem , gdy próbuje zapalic auto mam problemy , ponieważ nie dośc ze nie chce odpalić to jak tylko załapie to obroty ida cały czas w góre i sie nie zatrzymuja, dojdą do 3000 i stoją ;/ nie ukrywam ze jest to efekt nieudanej próby naprawy w silniku :x a mianowicie wiatraka od chłodnicy , próbowalismy zrobić zwarcie we właczniku wiatraka aby zobaczyc czy wogole chodzi i niestety nie wiem jakim cudem coś poszło nie tak i zrobilem mu zwarcie , auto bylo na właczonym zaplonie , teraz nie swieci nawet kontrolka oleju :( POMOCY CO MAM ROBIC ???? :sad: :sad: :!:
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Chester1311 pisze:POMOCY CO MAM ROBIC ????
czujniki, tablicę bezpieczników
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Przede wszystkim - restart komputera bo mu się pochszaniło we łbie w momencie jak zrobiłeś zwarcie.
Jak to zrobisz a nie przejdzie to daj znać.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Chester1311

Post autor: Chester1311 »

-no nie swieciła kontrolka oleju to wymienilem czujnik i działa
-wentylator chłodnicy nie chodzi w dalszym ciągu mimo ze wymieniłem czujnik :(
a reseta jurz zrobiłem :) obie klem ściągnołem na jakieś 20 minut , nastepnie podłaczyłem pohodził chwile sam , tylko musiałem mu dodawac gazubo gasł sam ;/ i przejechalem jakies 12 km polowe drogi na spokojnie a druga połowe dałem mu popalic ;) ale teraz mam taki problem ze cieżko strasznie sie go zapala a jak pusze gaz to gaśnie , i strasznie muli i czuc benzyne. czyżby nie obeszło sie bez podpinania do komputera ?? :( :mad:
Luck XR3i

Post autor: Luck XR3i »

Chester1311

Siema ja mam podobry problem mam LPG dobra instalacje i na benzynie mi chodzi prawie idealnie 900 -1000 obrotow a na LPG zkacze z 800 do 2000 ;/ Co poczac restartowalem komputer i dalej to samo :( jak znajdziesz jakies rozwiazanie prosze o info ;]
Pozdro
Luck XR3i

Post autor: Luck XR3i »

ja mam identyczne problemy resecik nic niepomogl pali za 2 razem nawet jak sie nagrzeje filtry wszystk oposprawdzane a przyczyny niewidac :( i na benzynie tak dziwnie chodzi jak i na lpg :( Pomocy jak ktos zna rozwiazanie
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Luck XR3i, napisz więcej - pali dużo ?? szarpie ?? jest zamulony ?? dymi ?? świece są mokre ?? jakie obroty na biegu jałowym ??
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Luck XR3i pisze:na benzynie mi chodzi prawie idealnie 900 -1000 obrotow
Luck XR3i pisze:i na benzynie tak dziwnie chodzi jak i na lpg
Tera to zgłupiałem :shock:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

darcun4, widzisz, a mówią, że to ja się tak czepiam :P a wziąłby sam przejżał forum, przy okazji czegoś by się nauczyć, dowiedział i jak w trasie auto zgaśnie to zamiast wydzwaniać po znajomych kto go sciągnie to by sakasał rękawy i sam naprawił :P
ODPOWIEDZ