a wręcz przeciwnie !!! tak właśnie się robi !!! jeżeli (po odpięciu akumulatora) alternator daje wystarczające natężenie/napięcie do zasilenia wszystkich odbiorników i samochód nie gaśnie ani się nie dławi tzn, że problem tkwi w akumulatorzemikruss pisze: Tak robic nie woln bo od razu sie alternator spali![]()
ładowanie alternatora
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Yagr, jest tak jak mówisz - dopuki silnik pracuje to pobiera prąd z alternatora - choćby na iskrę ; czujniki i komp a w prostrzych konstrukcjach na iskrę.
Gorzej w dieslach - należy pamiętać o niewyłanczaniu kluczyka przy wozach które wyłancza się pneumatycznie a nie kluczykiem.
Gorzej w dieslach - należy pamiętać o niewyłanczaniu kluczyka przy wozach które wyłancza się pneumatycznie a nie kluczykiem.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]