Problemy ze spalaniem i obrotami! HELP! Essi 1.4l

Moderator: Moderatorzy

Armageddon

Post autor: Armageddon »

Witam panów. Wczoraj jechałem do Kietrza:-) W 2 strony jest 100 km. Wyjezdzajac zatankowalem do pelna i pojechalem, tak srednia predkosc to 90-100km, przyjechalem do domu i odrazu podjechalem na stacje i zatankowalem, tankowalem 15-20 min!! A dlaczego? Bo nie umialem uwiezyc!! Probowalem upchac do niego jak najwiecej! Zatankowalem 1,5 l i pistolet wybil. Potem powolutku dolewalem... Dolalem do 3 l i stanelo w szyjce, potrzeslem autem i zeszlo... Dotankowalem do 4.67 l i... Nie umialem wiecej!! Trzeslem autem i nic, czekalem, az zejdzie, a tu nic! Zamknolem korek zaczolem mocno trzesc autem, otwieram tez nic! Czy to mozliwe ze on spalil 4,67l/100km? Palac 10l/100km? A ostatnimi czasy 15l/100km?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

hehe, 4,67L/100km to byś rekord świata pobił :P serio! slyszalem, ze mozna zejsc tym silnikiem do 6L w trasie baaaaaaaaaaaardzo delikatnie jadac ale to spalanie ktore ci wyszlo to jest wynik dobry na .... matiza a nie escorta :P sprawdź odpowietrzenie zbiornika.


ps. a może to waha na stacji sie skonczyla ?? :mrgreen:
Armageddon

Post autor: Armageddon »

chyba jednak to odpowietrzenie zbiornika to bylo chyba... Teraz podjade na stacje bo przejechalem niecale 10 km i dotankuje, zobaczymy ile wejdzie bo wskazowka nie jest tak jak zawsze byla przy mega full zbiorniku:-) Mysle ze okolo 6-7l/100km spalil, ale to i tak bdb spalanko:-) Jeszcze sprawdze czy te sadze leca z rury:-) Wogole autko mocy dostalo:-) Po zaizolowaniu tych kabelkow z TPSa:-)
Patryk

Post autor: Patryk »

A tak w sumie powiedz co dokladnie zrobiles Essiemu, tylko te kabelki zaizolowales :?: :shock:
Armageddon

Post autor: Armageddon »

Patryk przeczyscilem krokowca, wtyczki ktore sa przy wtrysku i zaizolowalem kabelki i to na tyle, narazie jezdze z lewym dolotem powterza bo szukam tej cholernej gumki zeby ten wezyk podcisnienia podlaczyc... No i to na tyle:-) I pali wiele mniej:-) I mocy dostal, juz nie muli:-) A moze wystraszyl sie:-D Bo chcialem mu zmienic silnik :-D hehehe Z 1.4 na 1.6 16V, a byc moze to zrobie jak koles da ladna cene tego silnika 1.6:-) Bo stoi mu ato ktore zwiozl z niemiec i nie moze go zarejestrowac bo nie ma papierow do niego, az zal patrzec jak taki ladny Essi sie marnuje... To powyciagam mu troszke czesci i do swojego wloze:-D Hehe Elektryczne szyby napewno:-D Moze klime jak ma:-D

P.S. Dzis podjechalem na stacje i dotankowalem 2 litry:-) Czyli sumujac razem wlalem 6.67 litrow, a zrobilem 120 km, wiec z obliczen wychodzi:

6,67 l : 120 km ~ 0,0556 l/ 1 km
0,0556 l * 100 km = 5,56 l/100 km

i tak jakos mi to dziwne spalanko, ale zobaczymy ile pokaze przy nastepnych 100 km, teraz mysle tylko w miescie, jak by pokazal kolo 8 l/100 km to by wychodzilo ze te 5,56 l/ 100 km na trasie jest calkiem realne:-)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Armageddon pisze:100 km = 5,56 l/100 km
to jest realne mnie w zeszłym roku jadąc na wczasy wyszedł 5,75 a w mieście 6,2
Zimą nie przekraczał 7 po mieście.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

mi na trasie 8 l lpg ale przy 120-140 teraz chce jechać na ta sama trase to bede się starał lecieć 90-100 i zobaczymy
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Patryk

Post autor: Patryk »

Bozesz jak ja bym chcial osiagnac takie wyniki, teraz to mi spalanie wzroslo nie wiedziec czemu :sad: i jestem bardzo nie pocieszony, bede musial go znowu na warsztat wziasc :???:

P.s.
Tak swoja droga to ostatnio tak kiepsko mi chodzil a okazalo sie ze wystarczylo przeczyscic styki w kabelkach WN i swiece i chodzi fajnie, problemu juz nie mam.
mikruss

Post autor: mikruss »

Patryk, takie pierdoly jak swiece i kable WN niestety trzeba wymieniac a nie czyscic. Wiem ze wydatek rzędu 140 zlociszy za dobry komplecik (ja kupilem kable bosha za 84 zl i swiece NGK za 50 zl ) to nie jest malo ale po tej zmiannie silnik zaczal ciut inaczej pracowac (lepiej) i na takich rzeczach nie warto oszczedzac 10 czy 20 zloty bo to sie tylko msci poźniej :sad:
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

mi na trasie pali z 7 litrow a w miescie to minimum 11 :/ ale wezme sie za niego i moze zacznie wkoncu mniej palic :)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

SlaVkoEg, hehe, nie obraz sie, ale wez sie lepiej za tego swojego escorta i zrób coś w nim w końcu a nie w każdym temacie się żalisz że tyle pali a nic nie robisz :P

potraktuj to w kategorii żartu oczywiście ;) :mrgreen:

ps. podobno w każdym dowcipie jest trochę prawdy ;)
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

mikruss pisze:swiece i kable WN niestety trzeba wymieniac a nie czyscic. Wiem ze wydatek rzędu 140 zlociszy za dobry komplecik
Jak ja bym chciał, żeby do mojego TYLKO tyle kosztowały :cry:
mikruss

Post autor: mikruss »

darcun4, siecie NGK kupilem komplet 4 szt za 50 zl bo taka promocje mieli a w w sklepie obok te same swiecie 30 zl za szt. :shock:
140 zl dla jednego malo dla drugiego duzo (dla mnie duzo :sad: )
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Ja za same kable płacę 180 :sad:
mikruss

Post autor: mikruss »

darcun4 pisze:Ja za same kable płacę 180 :sad:
Pozlacane czy jakie?? Poszukaj sobie motorcrafta na allegro kosztują max 100 zlociszy :!:
ODPOWIEDZ