czym sie sugerowac w zakupie skrzynki bezpiecznikow

Moderator: Moderatorzy

fido

Post autor: fido »

WieSiu pisze:fido, pewnie podejda bez problemu, ja dopiero w rocznikach miedzy 1995-99 widzialem roznice, w roku 1997 zmienili ciutenke skrzynke, przynajmniej dwa gniazda przekaznikow sa inne,ale to malo istotne elementy (jedno to od halogenow, drugie od brzeczka, w starej cos innego mialo byc zamiast brzeczka) i pewnie latwo te zmiany obejsc.
to chyba zaryzykuje i cos sobie kupie sprawdze przelutuje i w razie awarii mojej wystarczy ze podmienie i auto bedzie chodzil gdyz teraz nie moge sobie pozwolic na dluzszy postuja auta zeby przelutowac moja
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23601
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

na forum w dziale opisy napraw i modyfikacji jest jak przelutowac skrzynke bezpiecznikow,wiec z pewnoscia bedzie Ci latwiej :) Jest tam moj opis, jak swoja skrzynke naprawialem, tyle tylko,ze Twoja bedzie mniej skomplikowana :) bo ze starszego modelu
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
fido

Post autor: fido »

witam ponownie
kupilem sobie skrzynke do escorta zeby ja przelutowac i w razie czego przelozyc zeby moc czym jezdzic i powstal pewien problem taki ze kupilem od escorta '93 ja mam '92 wszytko na pierwszy rzut oka jest takie samo tylw tylko ze po rozebraniu okazalo sie ze w swojej posiadam druk dwu stronny a w tej co kupielm jest jednostronny a z drugiej strony sa takjaby zworki co robia jako sciezki moje pytanie czy moge ja wiec bezproblemu podlaczyc czy nie bo sie boje ze sie cos stanie
ponizej zdjecia
Ostatnio zmieniony 02 mar 2007, 13:00 przez fido, łącznie zmieniany 1 raz.
fido

Post autor: fido »

witam ponownie
kupilem sobie skrzynke do escorta zeby ja przelutowac i w razie czego przelozyc zeby moc czym jezdzic i powstal pewien problem taki ze kupilem od escorta '93 ja mam '92 wszytko na pierwszy rzut oka jest takie samo tylw tylko ze po rozebraniu okazalo sie ze w swojej posiadam druk dwu stronny a w tej co kupielm jest jednostronny a z drugiej strony sa takjaby zworki co robia jako sciezki moje pytanie czy moge ja wiec bezproblemu podlaczyc czy nie bo sie boje ze sie cos stanie ta co kupilem byla jeszcze ponoc od 1.6 16V

to jest moja
Obrazek

to jest ta co kupilem
Obrazek
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23601
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

fido, dziwacznie ta druga wyglada, jeszcze takiego nie widzialem :D Ale wiesz co, ja bym sie nawet nie przejmowal i ja bez problemu zalozyl, skoro wszystko na zewnatrz jest tak samo i tak samo oznaczone,to musi dzialac. Dla forda rozne kraje produkowaly czesci, roznymi technologiami,wiec moze i te skrzynki byly z roznych rejonow europy. Tak bylo z przelacznikami zespolonymi, widzialem juz z 3 krajow produkcji w tym nawet z polski. I wnetrza roznia sie miedzy nimi.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

szczerze, to ta druga wygląda jak by ją jakiś zdolny elektryk sam zmajstrował. ale to wcale nie znaczy że jest gorsza! wręcz przeciwnie - na oryginalnej był np. taki "miś" że jeden kabelek wychodził wtyczką z tablicy by zaraz na nią wrócić w innym miejscu i inną wtyczką :mrgreen: Dzięli tym mostkom możesz mieć mniej do przelutowywania ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
fido

Post autor: fido »

co do przelutowania to napewno jest o wiele mniej do roboty a jezeli nie ma przeciwwsakazan to ja podlacze chyba czegos nie spale co sadzicei tyle tylko ze nie wiem kiedy to bedzie narazie jestem zawalonu robota i nie mam nawet czasu zeby sie zajac swoim esim jak dam rade to powiem jak sie operacja udala
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23601
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

nie spalicz, nie ma takiej opcji,no chyba ze zle przelutujesz :D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ