Demontaż głowicy w 1.8 16V
Moderator: Moderatorzy
Demontaż głowicy w 1.8 16V
Mam do Was pytanie:na co zwrócić uwagę przy demontazu żeby przy montazu z powrotem wszystko było ok??? Czy coś wymieniać (oprócz uszczelek oczywiście), jaka siła przy dokręcaniu i ogólnie wszystko. Chce ją zdemontować, wypolerować kanały i zawory i założyć z powrotem. Każda rada mile widziana. Z góry dzięki i życzcie powodzenia
- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Re: Demontaż głowicy w 1.8 16V
no to Ci życzę powodzeniaemceha pisze:Z góry dzięki i życzcie powodzenia


- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Co do momentu dokręcania to jest opis w serwisówce.
Masz - znalazłem za Ciebie
MOMENTY DOKRĘCANIA
Śruby mocowania głowicy (każdorazowo śruby nowe):
1. etap: 20 do 40 N -m;
2. etap: 40 do 60 N -m;
3. etap: dokręcić o 90;
4. etap: dokręcić o 90.
A reszta to pryszcz. Kup sobie taśme papierową do oklejania - (malarską) jak będziesz cokolwiek odkręcał - myślę o wężykach i przewodach to oklej oby dwa końce i ponumeruj a napewno nic nie pokrzanisz.To moja rada a Ty rób jak chcesz.
Acha kup jeszcze sylikon - będzie Ci potrzebny na posmarowanie uszczelek - tych od wody ( płynu )
Masz - znalazłem za Ciebie
MOMENTY DOKRĘCANIA
Śruby mocowania głowicy (każdorazowo śruby nowe):
1. etap: 20 do 40 N -m;
2. etap: 40 do 60 N -m;
3. etap: dokręcić o 90;
4. etap: dokręcić o 90.
A reszta to pryszcz. Kup sobie taśme papierową do oklejania - (malarską) jak będziesz cokolwiek odkręcał - myślę o wężykach i przewodach to oklej oby dwa końce i ponumeruj a napewno nic nie pokrzanisz.To moja rada a Ty rób jak chcesz.
Acha kup jeszcze sylikon - będzie Ci potrzebny na posmarowanie uszczelek - tych od wody ( płynu )
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]