WItam. Mam problem z moim autkiem mianowicie podczas wciśnięcia sprzęgła obroty szybko spadają i w konsekwencji gaśnie (dzieje się to bardzo szybko np. przy zmianie biegów już go telepie) POjechałem więc do magika a on na dzień dobry zauważył że moja instalacja nie ma kompa (nie jest nowa:) ) i krzyknął mi bez kozery pińcet :schock: i tu moje pytanie czy komputer faktycznie rozwiąże problem i czy to naprawdę tyle kosztuje. Dodam że sprzęgło mam do wymiany może to ma jakiś wpływ?!
Liczę na pomoc
z góry dziękuję i pozdrawiam
ty masz gaz?
o jaki komp chodzi o sterownik instalacji lpg.?
czy o kmp czyli silnika ecu bo niejasno opisałeś może fotke silnika zapodasz
bo komp ecu masz napewne bo inaczej byś go nie odpalił no chyba że jeszcze masz tam gażnik
i którą masz instalacje I czyII generacji bo w I NIE MA KOMPA
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
Sorry że nie jasno się wyraziłem. Chodzi mi o komputer sterowania LPG, moja instalacja na pewno go nie ma! Gaźnika nie ma bo jest to silnik EFI. I powtórze pytanie czy zakup kompa do mojej instalacji (ponoć można wcisnąć do niej kompa) rozwiąże problem?! I czy faktycznie to tyle kosztuje?
Wystarczy zapewne podjechać do dobrego warsztatu na ustawienie. A jeżeli nie pomoże, to tak jak w moim przypadku wymiana całego parownika.Koszt-320,00.
A teraz jestem o 320,00 mądrzejszy i pierw zaczął bym od rozkręcenia i kontroli stanu membran.Koszt całego zestawu reperaturek parownika, to ok. 120-160 zł.
Tam w zasadzie oprócz membran, to nie ma się co zepsuć.
Darkun dobrze ci radzi! Regulacja! możesz to zrobić sam ale trzeba troche o tym wiedzieć! Spróbuj jeszcze obrócić rurę doprowadzającą powietrze do filtra. Ale ja obstawiam regulację... po prostu przy schodzeniu z obrotów na luzie dostaje za ubogą mieszankę.
Montaż instalacji z komputerkiem (przypuszczam że II generacji) może pomóc ale nie ze względu na komputerek ale właśnie regulację
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Jeżeli chodzi o filtr powietrza to jest nowy, nie wiem w jakim jest stanie filtr paliwa bo nie wiem gdzie się znajduje ale to chyba nie ma z LPG do czynienia...
Ariel a co do przełącznika to przechodzę na LPG "ręcznie" (na automacie też próbowałem ale nie ma najmniejszego znaczenia) zawsze po przejechaniu kilku km żeby się nagrzał (próbowałem też jak jest silnik zimny ale wtedy gaśnie praktycznie od razu)
kielass, masz w aucie do instalki takie coś http://moto.allegro.pl/item164917678_bi ... _vat_.html
to właśnie ten komp
umnie znajduje się w okolicy akumlatora
patrząc na twój silnik to masz raczej II generacji i musisz mieć ten komp .
spróbój reset compa jak to zrobić użyj opcji SZUKAJ
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO