Problem z obrotami :(

Moderator: Moderatorzy

MARKKO

Post autor: MARKKO »

cidzej, a może to jest 1.6 EFI z patelnia na górze
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

1. zastosuj się do rad kolegów opisanych we wcześniejszych postach (Ariel)
2. sprawdź czy usterka ustąpiła
3. jeśli tak to wejdź na forum i przy pomocy funkcji "pomógł" podziękuj osobie której rada ci pomogła
4. jeśli nie ustąpiła to wróć do wcześniej założonego tematu i pytaj dalej.
p.s. a jeśli już kożystasz z netu to w google.pl wpisz "wtrysk paliwa" lub podobne i dowiesz się wszystkiego o tym czym się różni gaźnik od wtrysku jednopunktowego, wielopunktowego i bezpośredniego. i na dzisiaj chyba w tym temacie koniec!
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ta, a moze 1,6D z patelnią ? :D no cos ty, patelnia pasuje tylko do monowtrysku lub gaznika webera


o! i dyrektor Yagr zarządził ! na dzisiaj koniec rozmów w tym temacie.
MARKKO

Post autor: MARKKO »

ale słyszałes o 1.6 na monowtrysku?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

MARKKO pisze:ale słyszałes o 1.6 na monowtrysku?
no nie, ale jak ten silnik przekładali to różnych cudów się można spodziewać :mrgreen:
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
MARKKO

Post autor: MARKKO »

chyba ze to silnik starszy niż starszy
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

MARKKO, choćby w fordzie sierra :)
MARKKO

Post autor: MARKKO »

ale ścierka jest tylnio napedowa i silnik inaczej jest
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

niprawda, akurat silniki CVH 1,6 byly montowane we fiescie, escorcie i sierrze :) poza tym to silnik CVH 1,6 CFi od EFi i gaźnikowy różni sie tylko kolektorem dolotowym a na nim wystepuje albo monowtrysk, albo EFi albo gaźnik + osprzęt. bez wiekszych problemow mozna zamienic 1,4 CFi na 1,6 CFi, choćby w poprzedniej konfiguracji ten 1,6 pracował z gaźnikiem lub Efi.
hardrav

Post autor: hardrav »

dobra widza ze z wami nie ma o czym godac jestescie do duupy nie muicie mi pomoc i wymyslacie cuda nie widy pokazalem w2am silnik 1.4 do huja i pisze wam ze ten co ja mam jest takiego samego wygladu niema tam zednego napisu EFI i :c: pierdolcie sie sam sei poradze a jak nie to pujde z tym autem na zlom bo ford jest gowno wort :D papa pedaly
hardrav

Post autor: hardrav »

gorole pierdolone
hardrav

Post autor: hardrav »

nie obrazajac ARIELA nara
hardrav

Post autor: hardrav »

ARIEL pisze:jeśli masz taki gażnik http://moto.allegro.pl/item156935015_wt ... scort.html
to właśnie jest mono wtrysk :cool:
a słyszysz po przekręceniu kluczyka pompe paliwa jeśli tak to jest wtrysk :mrgreen:
jak byscie czytali to co inni pisza to byscie wiedziel bo pisalem ze slychac pompe po zaplinie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vieczur

Post autor: Vieczur »

krotko i zwiezle...

czlowieku nie umiesz sie zachowac wiec lepiej nie odwiedzaj tego forum ... bo wlasnie po pierwsze to jest forum a nie burdel a po drugie wypraszam sobie tu przeklinanie ... (chociazby) ... wiec nie widze problemow w zamknieciu tematu ... lepiej nieco sie uspokoj bo serio mozesz wyleciec ...
Zablokowany