Problem z obrotami :(

Moderator: Moderatorzy

hardrav

Post autor: hardrav »

jest tam silnik 16 napewno wymienialem go dawno z miom ojcem i naprawde niewiem o czym wy do mnie piszecie nie pisze po to do was zeby sie z wami klocic tylko potrzebuje waszej pomocy
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

hardrav pisze:mieszkam w bloku i niemam garazu na dwoze pada deszcz i jest ciemno


1. haha mieszkasz podobnie jak polowa nas. ile ja rzeczy juz zrobilem na zasadzie latarka w zęby oi jazda - wymieniłem pół wtrysku i przelutowałem wiązkę elektryczną od kompa :D codziennie tak robię, bo mieszkam w bloku, a jak wracam z pracy to jest już ciemno :)

2. nie pisz tylu postów tylko dopisuj do ostatniego jaki napisales - masz taki przycisk edytuj

3. nikt sie nie chce klucic tylk powiedz mi jak wytlumaczyc czlowiekowi jak zlutować sobie wzmacniacz jak on nawet nie wie co to cyna i kalafonia
MARKKO

Post autor: MARKKO »

hardrav, możesz podac rocznik silnika?
hardrav

Post autor: hardrav »

nie ma rafala teraz bedzie za jakies 30 min ale on nie pracuje i jutro to sprawdzi a tak wogole to deszcz leci a msz gg to bedziecie mogli sprawniej porozmawiac
MARKKO

Post autor: MARKKO »

hardrav pisze:nie ma rafala teraz bedzie za jakies 30 min ale on nie pracuje i jutro to sprawdzi a tak wogole to deszcz leci a msz gg to bedziecie mogli sprawniej porozmawiac
:?:
hardrav

Post autor: hardrav »

teraz pisze jego dziewczyna i ja tym bardziej nie wiem o co biega jak wroci hardrav to sie odezwie :)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

MARKKO, masz branie :D
MARKKO

Post autor: MARKKO »

cidzej pisze:MARKKO, masz branie
no ba :P
hardrav

Post autor: hardrav »

no watpie co do tego brania:D nieiwem z ktorego rocznika jest ten silnik prawdopodobnie 92' ale przeciez to chyba jest malo wazne jaki mam silnik mam problem z obrotami
hardrav

Post autor: hardrav »

gdyby wiedzial co do mnie piszecie to bym sobie sam poradzil z problemem jaki mam a nie pisalbym na forum
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

otóż jest to ważne bo jak już ci ktoś napisał w gaźnikowcu to elektryki minimum a w monowtrysku jest jej sporo i szwankuje. problem z obrotami miała połowa z nas więc na pewno możesz liczyć na pomoc ale, do cholery ty szukasz uniwersalnej recepty na każdy silnik 1,6 w escorcie! więc nie dziw się ludziom którzy chcąc ci pomóc pytają o szczegóły.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
hardrav

Post autor: hardrav »

ja sie nie dziwie ale jak ja mam sprawdzic jaki to jest silnik nie wiedzac nic na ten temamt??? moze prosciej jakos zecz ktora mozna zobaczyc sprwcyzowac i wogule
hardrav

Post autor: hardrav »

cos wyszczegulniajacego ten silnik krora mozna zobaczyc nawed w nocy
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

stary a ty czytasz co sie do ciebie pisze ?? zdjemij patelnie i zobacz czy masz taki pierdolnik na kolektorze dolotowym jak sam umieściłeś w tym 1,4 z allegro czy co innego. jak co innego to dawaj fote, a potem bedziemy pomagac
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

pierdolnik = układ zasilający paliwem/powietrzem czyli gaźnik lub wtrysk
Zablokowany