SWAP silnika
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23309
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
malo realne ze to wszystko upchasz w latwy sposob w Essim...
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Wtrącę się do tego dość dawno nie ruszanego wątku bo mam pewne pytanie... Mam do kupienia sprowadzonego z reichu mk6 94' z silnikiem 18 16v na wachę. Jest KOmpletnie skasowany od oparć przednich siedzeń do tyłu... za 700 zł. Pytanie brzmi: czy warto go wziąć na części do przeszczepu, bo cena jest przystępna (na allegro za tyle można sam silnik 1.4 kupić) Jest też cały kokpit, zegary, siedzenia przednie, no i cały napęd. (Acha, jeszcze 2 zaje...ste aluski są na nim, to znaczy 2 tylne też są ale praktycznie "w proszku" )
Drugie pytanie jakie się nasuwa to: czy będę musiał przekładać coś oprócz silnika, skrzyni i komputera (mam EEC4 a tam jest z jakimś innym oznaczeniem) Pytam narazie czysto teoretycznie: czy jest wogóle taka możliwość żeby w moim Essiu zagościł taki motor przy niewielkich kosztach, bo samą przekładkę silnika i srzyni byśmy z ojcem zrobili u jego znajomego mechanika, a wiązkę i komputer to już bym się wykosztował i powierzył elektrykowi samochodowemu.
Drugie pytanie jakie się nasuwa to: czy będę musiał przekładać coś oprócz silnika, skrzyni i komputera (mam EEC4 a tam jest z jakimś innym oznaczeniem) Pytam narazie czysto teoretycznie: czy jest wogóle taka możliwość żeby w moim Essiu zagościł taki motor przy niewielkich kosztach, bo samą przekładkę silnika i srzyni byśmy z ojcem zrobili u jego znajomego mechanika, a wiązkę i komputer to już bym się wykosztował i powierzył elektrykowi samochodowemu.
- Yagr
- Posty: 14527
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
majkel, za 700 to warto. zwróci ci się z nawiązką jak zaczniesz części ze swojego po swapie sprzedawać Jak ten silnik zapodasz do swojego to zobaczysz że palił będzie tyle samo a jeździł o niebo lepiej
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Opłacalne to raczej powinno być bo będą: maska, błotniki,drzwi przednie przednie zawieszenie, kokpit, elektryczny szyberdach, dwie felgi aluminiowe 15' z oponami itd. Ale mi najbardziej chodzi o ten swap, bo jeżeli się uda bez dopkupowania dodatkowych części to nie będę robił głowicy w swoim 1.4i tylko go do złomu wywale
- WieSiu
- Posty: 23309
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Majkel, nawet bym sie nie wahal i kupil tego drugiego i wszystko przelozyl, na pewno wyjdziesz na czysto jesli chodzi o koszt.
Co do zmian, to kompa bedziesz musial przelozyc, wiazke na pewno tez. I nie oddawaj tego elektrykowi, sam to bez problemu zrobisz, wystarczy wszystkie kable jakie sa w tym escorcie przelozyc i po problemie, jedynie moze bedziesz musial polaczyc kable z tylu auta do tych z nowej wiazki,bo jak piszesz tam tyl jest skasowany. Ale to nie jest duzo kabli i raczej bez problemu sobie z tym poradzisz.
Pozostaje tylko jeszcze kwestia tlumika, mysle ze warto bedzie zaopatrzyc sie w nowy tlumik koncowy,bo pewnie tez jest rozwalony,a ten co Ty masz, moze byc troche inny (za malej srednicy). No i zapewne bedziesz musial tez zmienic drazek zmiany biegow, bo tam prawdopodobnie jest jest skrzynia MTX75.
Co do zmian, to kompa bedziesz musial przelozyc, wiazke na pewno tez. I nie oddawaj tego elektrykowi, sam to bez problemu zrobisz, wystarczy wszystkie kable jakie sa w tym escorcie przelozyc i po problemie, jedynie moze bedziesz musial polaczyc kable z tylu auta do tych z nowej wiazki,bo jak piszesz tam tyl jest skasowany. Ale to nie jest duzo kabli i raczej bez problemu sobie z tym poradzisz.
Pozostaje tylko jeszcze kwestia tlumika, mysle ze warto bedzie zaopatrzyc sie w nowy tlumik koncowy,bo pewnie tez jest rozwalony,a ten co Ty masz, moze byc troche inny (za malej srednicy). No i zapewne bedziesz musial tez zmienic drazek zmiany biegow, bo tam prawdopodobnie jest jest skrzynia MTX75.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982