Panowie mam mały problemik. Otóż podczas hamowania kierownica dostaje drgań. Jak jadę niezależnie z jaką prędkością, czy jest to 40km/h czy 100km/h, tych drgań nie ma. Pojawiają się tylko podczas hamowania. Ostatnio z przodu wymieniłem wahacze na nówki, nowiutkie tarcze hamulcowe wentylowane wraz z nowymi klockami. łożyska piast wymieniłem. Jedyną rzeczą która jest stara i od początku kiedy posiadam mojego essiego to gumy stabilizatora. Wymagają one już wymiany no i oczywiście łączniki stabilizatora. Reszta jest nówka. Kolumny McPersona wymieniłem w czerwcu zeszłego roku. Czy jest to wina tarcz lub w ogóle układu hamulcowego. Czy może gumy na stabilizatorze i dlatego wszystko drży?
PS.
Na tych gumach na stabilizatorze przejechałem już ponad 50tys.km a Bóg wie ile km zrobiono na nich zanim kupiłem essinkę
gdybyś miał stare tarcze to bym w ciemno strzelał że to one ale skoro wymieniałeś to będę ostrożny rzecz w tym że spotkałem się już z przypadkiem gdzie tarcze nówki zwichrowały się po miesiącu!! tak się może zdarzyć gdy materiał tarcz nie jest najlepszy i po rozgrzaniu wjedzie się np w kałużę.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
adrianolkusz, jakie kupiłes te tarcze to znaczy jakiej firmy coraz czesciej NIESTETY trafiają sie kiepskiej jakosci i powoduja BICIE co sie przenosi na koło kierownicy ROZSYPIA SIE nowe kloci ,łozyska i bezpieczeństwo prowadzenia pojazdu jest mocno zagrozone
trzeba uważać przy zakupach z allegro bo często w pudełkach po renomowanych firmach pakują najtańsze dostępne... mój kumpel reklamował takie tarcze bo miały być brembo a to co było w środku to nawet koło brembo nie leżało ale po pewnych perturbacjach udało się odzyskać szmal...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Niejednokrotnie spotkałem się z nowymi krzywymi tarczami - zdażają się nader często i to z renomowanych firm również.
W firmie nie zakładamy nowych tarcz bez uprzedniego przetoczenia ( tokarze nazywają to przewiórowanie ) adrianolkusz, nie przejmój się nie ty pierwszy nie ty ostatni.
Zdemontój tarcze i daj je do wyrównania na tokarni a będzie dobrze - wiem co mówię - nie ty pierwszy nie ostatni .
z tego co wiem to już się na allegro nie pojawia a sprawa była sprzed 1,5 roku. Tarcze były do astry II. ale nie znam nicka oszusta bo jak mówiłem to kumpel się naciął a ja wtedy to jeszcze seicento przycinałem i nie musiałem tanich części na allegro szukać w sklepie też były tanie
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
No tak zrobię... Jeśli chodzi o te tarcze to kupiłem po 40 dychy nówki w sklepie ale najtańsze dostępne..
kuzyn ma tokarkę
pewnie za piwko mi je przetoczy
Panowie a ja mam problem nastepujacy , podczas jazdy wszystko jest super
ale zaczynam hamowac i samochodem jakby szarpie (jakby efekt abs na sniegu) , pedal hamulca nie pulsuje kierownica tez nie dostaje zadnych dziwnych drgan , auto jedzie prosto , co to moze byc ?
Nie jest to wyczuwalne przy hamowaniu z predkosciami 40-60km/h ,
ale juz od 70-80 efekt sie pojawia