Wymiana tarcz hamulucowych
Moderator: Moderatorzy
Wymiana tarcz hamulucowych
Witam sorki jesli jest juz taki temat , nie mam czasu wiec prosze o pomoc , mam escorta 1.4 94 r . w tarczy nie mam zadnej srudy ,ktora moglbym odkrecic jak ja sciaganc ??
Ale hamulcowych pisze się przez samo h - w temacie - poprwiłem.
Ale hamulcowych pisze się przez samo h - w temacie - poprwiłem.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2006, 20:42 przez dangers, łącznie zmieniany 1 raz.
- Yagr
- Posty: 14653
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
na pewno nie masz śrubki ze stożkowym łbem? powinna być gdzieś między otworami na śruby od koła. może jest zapaćkana i nie widać. Ostatnio (tydzień temu) wymieniałem tarcze i zeszły bez problemu a te śrubki mocujące pourywane miałem z obu stron. Nawet ich nie montowałem na nowo. Tam nie ma co trzymać poza tą śrubką!!
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jeśli je wymieniasz to nie oszczędzaj starych.
Najlepiej robić ro we dwóch.
Jedem duży młotek przystawia od środka z jednej strony a drugi też odpowiednim młotkiem łoi też od śrotka ale z drugiej strony.
I tak na przemian raz z przodu raz z tyłu .
Łachy nie robi - musi puścić.
A jeśli umiesz dobrze się posługiwać młotkiem to najpierw dobij tarczę do piasty.UWAGA NA SZPILKI KOłA
Najlepiej robić ro we dwóch.
Jedem duży młotek przystawia od środka z jednej strony a drugi też odpowiednim młotkiem łoi też od śrotka ale z drugiej strony.
I tak na przemian raz z przodu raz z tyłu .
Łachy nie robi - musi puścić.
A jeśli umiesz dobrze się posługiwać młotkiem to najpierw dobij tarczę do piasty.UWAGA NA SZPILKI KOłA

Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
walic mlotem ile wlezie, ja kiedys tak z godzine pukalem,az sie wnerwilem i zalatwilem wiekszy mlot, jak nim pare razy przywalilem to w koncu zaczelo schodzic
potem musisz bardzo dokladnie oczyscic piaste z rdzy i najlepiej jakims preparatem ja zabezpieczyc,ale odpornym na wysokie temperatury,tak zeby nastepnym razem juz bylo latwiej 


Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982