pilne - stuki i koło się dynda

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

pilne - stuki i koło się dynda

Post autor: cidzej »

chłopaki pilnie zależy mi na diagnozie...

objaw :

- stuki puki z prawego przedniego zawieszenia\
- samochód sobie myszkuje po drodze
- koło sie lekko rusza w pionie

zauważone:

- w łączniku stabilizatora poodrywały się gumy i końcówki mają lekkie "luzy"

co wy na to ??

a wogole do czego sluzy ten lacznik stabilizatora ??
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

funkcję łącznika stabilizatora należy traktować łącznie z samym drążkiem a służą one do ograniczania przechyłów nadwozia w zakrętach (niech mnie ktoś poprawi jeśli błądzę)
jeśli masz tam luzy to do wymiany łącznik. sprawdź też przy okazji luz na gumach drążka. a jeśli masz luz ruszając kołem również w poziomie to mogło ci też paść łożysko.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Albo swożnie zwrotnicy :)
Ale to idzie sprawdzić jeden majta kołem a drugi wsadza łep pod wóz i patrzy gdzie się lirota - czy na sworzniach czy sama piasta.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

spróbuje dzisiaj to ustalić. mam nadzieje, że koło nie odpadnie :P
ODPOWIEDZ