Zapraszam do zabawy

Golf V, 1.9 105 KM.
Auto z pompowtryskami
Sprawdzałem korekty, czas wtrysku i elektrozawory w VAG. Są spokojnie w normie. Mam foto.
Dokładny opis usterki:
- BIEG JAŁOWY - słychać "stukanie" na luzie, po dodaniu obrotów już od 1000 obr. nie słychać
- BIEGI 1-3 - słychać stukanie w przedziale obr. 1600-2400, gdy noga jest na pedale gazu, gdy puszczę nogę z pedału gazu stukanie znika. Na obrotach powyżej 2400 też znika, lub jest mikroskopowe
- BIEGI 4-5 - nie ma stukania na żadnych obr.
Wydaje mi się że na zimnym silniku jest mniejsze stukanie niż na ciepłym.
Na biegu jałowym przy powolnym dodawaniu gazu czuć lekkie drżenie pod pędałem w przedziale 1000-1400 obr. Jakby coś miało luz, wibracje albo jakiś zawór się domykał.
Zastanawiam się czy to nie może być jakiś problem z EGR albo gruszką od Turbo. Dwumasa wymieniona.
Może masz jakieś pomysły?